نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴

بازی Dragon Quest Builders 2 دارای بخش چندنفره آنلاین خواهد بود

بخش چندنفره آنلاین بازی Dragon Quest Builders 2 امکان تجربه بازی تا سقف چهار نفر را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Dragon Quest Builders 2 دارای بخش چندنفره آنلاین خواهد بود که در آن بازیکنان به همراه حداکثر سه بازیکن دیگر می‌توانند در سراسر دنیای عظیم بازی به ساخت‌ و ساز، مسافرت و نبرد بپردازند.

بازیکنان برای سفر سریع در دنیای بازی می‌توانند از وسایل نقلیه حشره-مانندی استفاده کنند. همچنین تمام چهار بازیکن قادر خواهند بود تا سوار یک وسیله نقلیه شوند و به سادگی در محیط بازی جابه‌جا شوند. علاوه بر این، اگر تنها می‌خواهید تا دنیای بازی‌تان را به دیگران نشان دهید، شما می‌توانید آن را به گونه‌ای تنظیم کنید که سایر بازیکنان امکان تخریب یا قرار دادن بلوک‌های جدید را نداشته باشند.

اگر امکان چت صوتی برای شما وجود ندارد، می‌توانید از ژست‌های حرکتی یا همان Gestureها برای ارتباط آنلاین با سایر بازیکنان استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از وسایل شخصی‌سازی ظاهر کاراکتر خود را تغییر دهید و از این طریق شکل و شمایل منحصربه‌فردی برای آن ایجاد کنید. بخش چندنفره قطعا ابعاد کاملا جدیدی را به بازی Dragon Quest Builders 2 اضافه می‌کند؛ به طوری که وجود چهار سازنده امکان انجام پروژه‌های بزرگ‌تر و پیچیده‌تری را در اختیار می‌گذارد.

بازی Dragon Quest Builders 2 برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی از محلی‌سازی بازی برای سایر مناطق در دست نیست، اما با این حال می‌دانیم که این بازی در تاریخ ۲۹ آذر ماه (۲۰ دسامبر) در دسترس کاربران ژاپنی قرار می‌گیرد.

در حال حاضر نسخه اول بازی Dragon Quest Builders برای کاربران غربی پلی استیشن ویتا، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس است. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به این بازی را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Dragon Quest Builders 2


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده