// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

اپلیکیشن Blizzard Esports با محوریت اطلاع رسانی مسابقات و نتایج منتشر شد

اپلیکیشن موبایلی از سوی کمپانی بلیزارد منتشر شده است که با استفاده از آن می‌توانید مسابقات و رویداد‌هایی را که با محوریت بازی‌های این کمپانی برگزار می‌شوند، پیگیری کنید.

کمپانی Blizzard (بلیزارد) یکی از مهم‌ترین ارکان ورزش های الکترونیک است و سال‌ها است که محصولات این کمپانی به منظور برپایی مسابقات و رویداد‌های متعدد مورد استفاده قرار گرفته‌اند. از بین این دسته از مسابقات Esports می‌توان به Overwatch League ،Professional StarCraft Competition و StarCraft II World Championship Series اشاره کرد. به دلیل تعداد بالای مسابقاتی که در طول سال با محوریت بازی‌هایی همچون StarCraft ،Overwatch ،Heroes of the Storm ،Hearthstone و World of Warcraft برگزار می‌شوند، ممکن است پیگیری آن‌ها دشوار باشد. به همین دلیل طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد یک اپلیکیشن موبایل منتشر کرده است که به علاقه‌مندان برای دنبال کردن مسابقات یاری خواهد رساند.

این اپلیکیشن موبایل که Blizzard Esports نام دارد، هم‌اکنون روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS قابل استفاده است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید از برنامه مسابقات، جدید‌ترین اخبار و نتایج اطلاع پیدا کنید. استفاده از اپلیکیشن ذکر شده که از طراحی کاربرپسندی بهره می‌برد، بسیار ساده است. زمانی که اپلیکیشن Blizzard Esports را برای اولین بار اجرا می‌کنید، از شما خواسته می‌شود که بازی‌های موردعلاقه، نمایش یا عدم نمایش نتیجه مسابقات و تمایل نسبت به دریافت یا عدم دریافت Push Notification را تعیین کنید. پس از طی این مراحل به صفحه اصلی هدایت می‌شوید که تازه‌ترین اخبار، نتایج مسابقات به پایان رسیده، برنامه مسابقات آتی و اطلاعاتی در مورد لیگ‌های مختلف بلیزارد قابل مشاهده هستند. همچنین هر یک از بازی‌ها دارای صفحه اختصاصی خود هستند.

یکی از ویژگی‌های جالب توجه اپلیکیشن Blizzard Esports فراهم کردن امکان مشاهده مسابقات است. در زمانی که مسابقات در حال انجام هستند، برچسبی قرمز رنگ با عنوان Live در کنار ساعت برگزاری آن‌ها قرار می‌گیرد که با لمس گزینه Watch به پخش زنده آن از طریق سرویس Twitch (توییچ) هدایت می‌شوید. علاوه بر این امکان مشاهده تعدادی از مسابقات به پایان رسیده، از طریق مراجعه به روز برگزاری و لمس آیکون وب‌سایت Youtube وجود دارد. 

کمپانی بلیزارد اعلام کرده است که قصد گسترش وسعت فعالیت‌های اپلیکیشن Blizzard Esports در ماه‌های آتی را دارد و از کاربران دعوت کرده است که تجربه خود و انتقادات و پیشنهادها را با سازندگان در میان بگذارند. هم‌اکنون با مراجعه به صفحه مربوط به این اپلیکیشن در فروشگاه‌های Google Play و App Store می‌توانید اقدام به دریافت آن کنید.


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده