// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

جزئیات بسته الحاقی Shrouded Spoils بازی Sea of Thieves منتشر شد

استودیو ریر در جریان یک ویدیو اطلاعاتی را در مورد بسته الحاقی Shrouded Spoils بازی Sea of Thieves منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی،‌ استودیو ریر (Rare Studio) با انتشار ویدیو هفتگی خود، جزئیات بسته الحاقی Shrouded Spoils بازی Sea of Thieves را منتشر کرد. در جریان ویدیو منتشر شده، جو نیت، تهیه کننده اجرایی Sea of Thieves، در مورد نحوه‌ی اجرای آپدیت‌ها و اهمیت‌شان برای تیم توسعه‌دهنده صحبت می‌کند؛ اینکه هر آپدیت شامل آزمایش‌های اولیه، بازخورد بازیکنان و آزمایش‌هایی برای رفع باگ‌ها می‌شود.

همچنین مشخص شده است که Festival of the Damned بازی Sae of Thieves در تاریخ ۹ آبان ماه (۳۱ اکتبر) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. از طرفی بازیکنانی که هنوز آیتم‌های تزئینی Forsaken Shores را دریافت نکرده‌اند، تنها تا ۹ آبان ماه فرصت دارند زیرا با آغاز Festival of the Damned محتویات تزئینی Forsaken Shores هم از بازی حذف می‌شود. در ادامه مشخص شده است که بسته الحاقی Shrouded Spoils هم در تاریخ نامشخصی از ماه نوامبر در دسترس قرار می‌گیرد. 

در ادامه‌ی ویدیو منتشر شده، جو نیت در مورد محتویات بسته الحاقی Shrouded Spoils سخن می‌گوید. در جریان این بسته الحاقی بازیکنان می‌توانند کشتی خود را شخصی‌سازی کنند. همچنین سیستم مه پویا به بازی اضافه می‌شود. از این رو با توجه به موقعیت کشتی‌تان در دریا و شرایط آب و هوایی، احتمال دارد مه‌ها مانع دید شما شوند و اگر در نبرد باشید، باید خود را به نقطه‌ی امنی برسانید. در انتها چالش‌هایی برای دزدان دریایی افسانه‌ای در نظر گرفته شده است که Commendations نام دارد. تنها بازیکنانی که در کلاس دزدان دریایی افسانه‌ای قرار دارند، قادر به استفاده از این چالش‌ها هستند.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از آپدیت هفتگی استودیو ریر را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده