// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

بازی Murderous Pursuits را رایگان از استیم دانلود کنید

کاربران کامپیوتر تا تاریخ هفت آبان ماه فرصت دارند بازی Murderous Pursuits را روی حساب کاربری استیم خود فعال کنند و برای همیشه آن را رایگان تجربه کنند.

یکی از ویژگی‌های خوب استیم، بازی‌های رایگانی است که به‌صورت محدود در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌دهد. البته بعضی مواقع هم مدت زمانی را تعیین می‌کند که در جریان این بازه زمانی اگر کاربران بازی مورد نظر را در حساب کاربری خود فعال کنند، برای همیشه به‌صورت رایگان قادر به‌تجربه‌‌اش خواهند بود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران پی سی می‌توانند از امروز تا تاریخ هفت آبان ماه (۲۹ اکتبر) بازی Murderous Pursuits را در حساب کاربری استیم خود فعال کنند. از این رو پس از فعال شدن Murderous Pursuits، می‌توانید این بازی را برای همیشه به‌صورت رایگان بازی کنید.

Murderous Pursuits یک بازی آنلاین است که جهان آن در دوره ویکتوریا قرار دارد و در جریان آن هفت بازیکن در یک کشتی قرار می‌گیرند و باید یکدیگر را از بین ببرند. یکی از المان‌های مهم بازی Murderous Pursuits، مخفی‌کاری است و بازیکنان از طریق اشیاء و موارد دیگر قادر به از بین بردن سایر بازیکنان هستند. در بازی Murderous Pursuits هر بازیکن یک هدف دارد و برای پیدا کردن آن، می‌توانید از سیستم راهنمای بازی استفاده کنید؛ به‌عنوان مثال اگر در طبقه‌ی یکسانی قرار داشته باشید، سیستم راهنمای بازی به شما می‌گوید که هدف‌تان هم در این طبقه قرار دارد. از طرفی شما هم هدف یک بازیکن دیگر هستید و زمانی که در حال شکار بازیکن مورد نظر هستید، باید مراقب باشید که خودتان هم شکار نشوید.

نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Murderous Pursuits چیست؟ آیا این بازی را تجربه خواهید کرد؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده