نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

دو بازی Rogue Legacy و Full Metal Furies برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شوند

استودیو Cellar Door Games با انتشار تریلر جدیدی از عرضه دو بازی Rogue Legacy و Full Metal Furies برای نینتندو سوییچ در ماه جاری خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Cellar Door Games از انتشار بازی Rogue Legacy و بازی Full Metal Furies در تاریخ ۱۵ آبان ماه (۶ نوامبر) برای نینتندو سوییچ خبر داده است. بر اساس اعلام این استودیو، بازیکنان می‌توانند از تاریخ ۱۵ آبان تا ۴ آذر (۶ تا ۲۵ نوامبر) بازی Full Metal Furies را با ۲۵ درصد تخفیف از فروشگاه eShop نینتندو خریداری کنند. این خبر را می‌توان خبری غافل‌گیرکننده قلمداد کرد؛ چرا که پیش از این هیچ نشانه‌ای از پورت هیچ از دو بازی مذکور برای نینتندو سوییچ وجود نداشت. با اینکه بازی Rogue Legacy یکی از بازی‌های موفق استودیو Cellar Door Games به حساب می‌آید اما بازی Full Metal Furies در اوایل سال جاری میلادی بدون سروصدا در دسترس بازیکنان قرار گرفت و با این وجود با بازخوردهای مثبتی در استیم مواجه شد. استودیو Cellar Door Games در این راستا در توییتر گفت:

دو بازی Rogue Legacy و Full Metal Furies در تاریخ شش نوامبر به نینتندو سوییچ راه می‌یابند. بازی Full Metal Furies را در بازه زمانی ششم تا بیست و پنجم نوامبر با تخفیف ویژه ۲۵ درصدی خریداری کنید.

Full Metal Furies

بازی Rogue Legacy اولین بار در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر منتشر شد و پس از آن در سال ۲۰۱۵ به ایکس باکس وان و در سال ۲۰۱۷ به پلی استیشن 3، پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا راه یافت. در این بازی بازیکنان در نقش شوالیه‌هایی از یک رگ و ریشه قرار می‌گیرند که وارد قلعه‌ای می‌شوند و با هر بار مردن، به جای اینکه بازی را از اول شروع کنند، از میان سه نواده شوالیه یکی را انتخاب می‌کنند و راه شوالیه قبلی را ادامه می‌دهند. سکه‌های کاراکترها پس از هر مرگ به کاراکتر بعدی منتقل می‌شود و از آن‌ها می‌توان برای خریداری تجهیزات و ارتقاء کاراکترها استفاده کرد. در این بازی قلعه‌ها پس از هر بار مردن تغییر پیدا می‌کند و به این ترتیب بازیکنان در طول بازی با موارد جدیدی روبه‌رو می‌شوند که پیش‌تر شاهد آن‌ها نبودند.

بازی Full Metal Furies اثری اکشن نقش‌آفرینی است که روی بازی مشارکتی تمرکز می‌کند و بازیکنان می‌توانند به صورت لوکال یا آنلاین به تجربه آن بپردازند. گفتنی است که این بازی در تاریخ ۲۷ خرداد ماه (۱۷ ژانویه) در دسترس کاربران کامپیوتر و ایکس باکس وان قرار گرفت.

بازی‌های Rogue Legacy و Full Metal Furies در تاریخ پانزده آبان ماه برای کنسول Nintendo Switch منتشر خواهند شد. با اینکه تا به حال سخنی از قیمت نسخه نینتندو سوییچ بازی به میان نیامده است اما بازی Rogue Legacy با قیمت ۱۵ دلار و بازی  Full Metal Furies با قیمت ۲۰ دلار در پلتفرم‌های اصلی به فروش می‌رسد. شما می‌توانید تریلر معرفی نسخه نینتندو سوییچ این بازی‌ها را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده