// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای چالش های رویداد هالووین بازی Fortnite | بخش دوم

چندی پیش رویداد هالووین بازی Fortnite با نام Fortnitemares در دسترس کاربران قرار گرفت که در این مطلب راهنمای بخش دوم چالش‌های این رویداد را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم. 

در گذشته استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی Fortnite، اعلام کرده بود که به‌زودی رویداد هالووین بازی فورتنایت در دسترس کاربران تمامی پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد. حال رویداد Fortnitemares بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته است. رویداد فورتنایتمرز شامل چند بخش مختلف است که در هر بخش، تعدادی چالش برای تمامی بازیکنان در نظر گرفته شده است. از این رو مهم نیست که بتل‌پس را خریداری کرده‌اید یا خیر و می‌توانید به‌راحتی چالش‌های فورتنایتمرز را دریافت کنید. در ادامه راهنمای چالش‌های بخش دوم را با شما عزیزان به اشتراک گذاشته‌ایم.

تغییرات رویداد هالووین بازی Fortnite

بخش داستانی رویداد هالووین بازی فورتنایت به مکعب بنفش رنگ و محیط‌های آلوده‌ی بازی مربوط می‌شود. پس از دانلود آپدیت و وارد شدن به بازی، شاهد تغییراتی در بخش تک‌نفره، دونفره و چهارنفره هستیم. در ابتدا یک میان‌پرده را مشاهده می‌کنید که در جریان آن یک سری مجسمه‌های بنفش رنگ در اطراف محیط ظاهر شده‌اند و از طریق آن‌ها، زامبی‌هایی به‌جهان فورتنایت حمله کرده‌اند. حال شما در کنار شکار کردن سایر بازیکنان و اول شدن، باید هیولاهای بازی را هم از بین ببرید. کشتن هیولاها آیتم‌های ارزشمندی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

بخش دوم چالش‌های فورتنایتمرز بازی فورتنایت

  • Destroy Cube Fiends (نابود کردن هیولاها/۱۵۰ عدد)
  • Deal Damage with Shotguns or SMGs to Cube Monsters (آسیب رساندن به هیولاها/میزان‌آسیب‌رسانی ۵۰۰۰)
  • Eliminate Opponents at Corrupted Areas (کشتن دشمنان/سه نفر)
  • Destroy a Ghost decoration in Different Named Locations (خراب کردن دکورهای روح-شکل/هفت عدد)

در اولین چالش بازیکنان باید هیولاهایی را که از مکعب‌ها خارج می‌شوند، از بین ببرند. این در حالی است که در دومین چالش بخش دوم فورتنایتمرز، بازیکنان باید از طریق سلاح‌های خانواده شاتگان یا سلاح‌های خانواده SMG، به‌سایر بازیکنان یا هیولاها آسیب برسانند. در جریان دریافت اولین چالش، می‌توانید از طریق یکی از سلاح‌های ذکر شده، هیولاها را از بین ببرید تا میزان آسیب رسانی درج شده را هم دریافت کنید. در جریان سومین چالش بازیکنان بازی فورتنایت باید در یکی از محیط‌های آلوده بازی (محیط‌های بنفش رنگ) سه عدد از بازیکنان را بکشند. بهترین راه این است که به مناطقی بروید که سایر بازیکنان هم به آنجا می‌روند و سریعا یک سلاح را برای خود بردارید و در مناطق آلوده که سایر بازیکنان در حال گرفتن چالش‌های‌شان هستند، کمین کنید و آن‌ها را از بین ببرید.

چالش Destroy a Ghost decoration in Different Named Locations

در چهارمین چالش بخش دوم رویداد فورتنایتمرز، بازیکنان باید پارچه‌هایی را که به شکل روح تزئین شده‌اند از بین ببرند. این کار باید در مناطقی انجام شود که اسمی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است (برای مثال Tilted Towers). در ادامه هفت منطقه برای شما روی نقشه‌ی بازی نشان داده شده است که با مراجعه به آن‌ها، می‌توانید این چالش را دریافت کنید.

بخش دوم چالش‌های فورتنایتمرز بازی فورتنایت

بخش دوم چالش‌های فورتنایتمرز بازی فورتنایت


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده