// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Smashy Road: Arena: تعقیب و گریز مکعبی

Smashy Road: Arena نسخه‌ی جدید سری بازی Smashy Road است که با اضافه شدن ویژگی‌های جدید و بخش چندنفره، جذاب‌تر از قبل به نظر می‌رسد. با معرفی این بازی در زومجی همراه باشید.

بازی‌های تعقیب و گریز همواره از هیجان‌ انگیزترین سبک بازی‌های کامپیوتری بوده‌اند و در بین بازیکنان از مقبولیت خاصی برخوردار هستند. بازی Smashy Road: Wanted که پیش از این در زومجی معرفی شد نیز از همین دست بازی‌ها بود که نوید یک بازی هیجان انگیز را برای پلتفرم موبایل می‌داد. نسخه‌ی جدید بازی با نام SR: Arena که به طور رایگان برای سیستم‌عامل‌های Android و iOS منتشر شده است، تغییرات کوچک اما بسیار تاثیرگذاری در خود می‌بیند. این بازی که تاکنون از بین حدود ۵۰ هزار رای امتیاز خوب ۴.۳ ستاره از ۵ ستاره را دریافت کرده‌ است، توانسته جانشین مناسبی برای نسخه‌ی اول بازی باشد و بازیکنان را راضی کند. البته رایگان بودن بازی باعث حضور تبلیغات و خرید‌های درون برنامه‌ای شده که به راه درآمدزایی سازندگان بازی‌های رایگان تبدیل شده‌اند.

Smashy Road: Arena

در بخش آفلاین و تک‌نفره، بازی تفاوت آنچنانی با نسخه‌ی اول خود ندارد و هدف بازیکنان در این بخش به ثبت رکورد بالاتر و بقای بیشتر در میان ماشین‌های پلیسی که بی‌ رحمانه به دنبال متوقف کردن بازیکنان هستند، خلاصه می‌شود. تنها تفاوت این بخش با نسخه‌ی قبل اضافه شدن کلیدی برای استفاده از سلاحی است که روی وسیله‌ی تحت کنترل بازیکنان قرار دارد. پلیس‌های بازی همچنان بسیار پیگیر و خشن هستند و برای بازیکنان چالش لذت بخشی ارائه می‌دهند. تنوع پلیس‌هایی که برای متوقف کردن بازیکنان تلاش می‌کنند، بسیار بالا است و هر کدام از راه خاصی برای آسیب زدن به بازیکنان استفاده می‌کنند.

مسابقات چهار نفره‌ی آنلاین، هیجان انگیزترین بخش بازی Smashy Road: Arena محسوب می‌شود

اما در بخش مولتی پلیر و آنلاین بازی، قضیه کاملا متفاوت است و حضور چهار بازیکن در یک نقشه و مسابقه برای پیروزی بسیار هیجان انگیز است. برنده مسابقات آنلاین بازی از طریق سیستم امتیازدهی بازی در مدت زمان مشخص است و بیشترین امتیاز برنده مسابقه خواهد شد. در ابتدای هر مسابقه در میان محیط بازی یک مکعب قرار دارد که هر بازیکن که اول به آن برسد و بیشتر آن را نگه دارد، امتیاز بیشتری کسب می‌کند. جزئیات در بازی به خوبی رعایت شده‌اند و به اتمام رسیدن سوخت یا خط سلامتی و گیر افتادن در میان پلیس‌های سخت‌گیر بازی به منزله شکست است. Smashy Road: Arena

در بخش‌ گرافیک و عملکرد فنی هم بازی همچنان عملکرد بی‌نقصی دارد و تمامی انیمیشن‌ها به خوبی و بسیار روان اجرا می‌شوند. گرافیک ۸ بیتی و مکعبی بازی بسیار رنگارنگ و چشم نواز است و محیط‌های مختلف بازی بسیار خوب پیاده شده‌اند. هشت محیط بسیار متنوع در بازی طراحی شده‌اند و در هر محیط المان‌های مختلفی مانند دریاچه، اهرام مصر و صحرا و ساختمان‌های مختلف دیده می‌شوند. ۳۰ وسیله نقلیه مختلف نیز در بازی در دسترس قرار دارند که در ۳۰ رنگ مختلف قابل شخصی سازی هستند و می‌توانید با وسیله خاص خود در مسابقات شرکت کنید. البته برای سلاح‌های وسیله نقلیه هم ۱۰ گزینه مختلف وجود دارد که هر بازیکن با توجه به سبک بازی خودش می‌تواند سلاح مورد نظر خود را انتخاب کند. کنترل‌های بازی هم مانند نسخه‌ی قبل هستند اما با دو تغییر کوچک؛ اولین تغییر به اضافه شدن کلیدی برای شلیک و استفاده از سلاح برای آسیب زدن به حریفان و پلیس‌هایی که در تعقیبتان هستند، مربوط می‌شود و دیگری دکمه‌ای برای استقاده از Power-Upهایی مانند محافظ است که در مسیر مسابقه به آنها برخورد می‌کنید.

Smashy Road: Arena

در کل بازی شباهت‌های بسیار زیادی با نسخه‌ی قبلی خود دارد اما اضافه شدن ویژگی آنلاین و تغییرات کوچکی در زمینه گیم‌پلی و تنوع محیط باعث پیشرفت زیادی در بازی شده است. از نقاط ضعف بازی، می‌توان به حضور تبلیغات زیاد و کند بودن سیستم Match-Making اشاره کرد که شاید در تجربه این بازی تاثیرگذار باشد. اگر از علاقه‌مندان به هیجان تعقیب و گریز‌های پلیسی و نبرد‌های آنلاین جذاب هستید، Smashy Road: Arena یکی از بهترین گزینه‌های این سبک محسوب می‌شود.

دانلود بازی اندروید و آيفون Smashy Road: Arena


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده