نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

دو بازی Tropico 4 و LEGO Star Wars II به سرویس Backward Compatibility اضافه شدند

کمپانی مایکروسافت از اضافه شدن دو بازی Tropico 4 و LEGO Star Wars II: The Original Trilogy به سرویس Backward Compatibility ایکس باکس وان خبر داد.

معمولا زمانی که بازی‌های جدیدی به فهرست بازی‌های سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس باکس وان اضافه می‌شوند، شاهد راهیابی گروهی منطقی از بازی‌ها در کنار هم هستیم. به عنوان مثال، هفته گذشته سه نسخه از مجموعه Crysis به Backward Compatibility اضافه شد و چند هفته قبل شاهد پیوستن دو بازی از مجموعه Tomb Raider به این سرویس اشتراکی بودیم.

حال و در میان اخبار بازی مطلع شدیم که این هفته بازی‌های جدیدی به سرویس Backward Compatibility اضافه شده است که هیچ وجه اشتراکی با یکدیگر ندارند. بر اساس اعلام کمپانی مایکروسافت، بازیکنان از حالا می‌توانند بازی Tropico 4 و بازی LEGO Star Wars II: The Original Trilogy را در ایکس‌باکس وان تجربه کنند.

با اینکه هیچ کدام از این بازی‌ها به هیچ عنوان ضعیف نیستند، اما می‌توان آن‌ها را ناامیدکننده‌ترین بازی‌هایی دانست که در این مدت به سرویس Backward Compatibility اضافه شده‌اند. این موضوع زمانی بحث‌برانگیز می‌شود که متوجه شوید بازی LEGO Star Wars: The Complete Saga که دنباله‌ای برای LEGO Star Wars II: The Original Trilogy به حساب می‌آید، در کنسول Xbox One در دسترس نیست. در طرف مقابل، بازی Tropico 4 را می‌توان از بازی‌های خوب مجموعه تروپیکو به شمار آورد که به ایکس‌باکس وان راه یافته است.

در هر صورت، باید از کمپانی مایکروسافت بابت اضافه کردن هفتگی بازی‌های بیشتر به سرویس Backward Compatibility متشکر بود. این در حالی است که با ادامه این روند، دیر یا زود تمام بازی‌های ایکس باکس 360 در کنسول ایکس باکس وان قابل تجربه خواهد بود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده