// جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

بازی The Elder Scrolls Online برای سوییچ منتشر نمی‌شود

استودیو زنیمکس آنلاین در جریان نمایشگاه PAX Aus اعلام کرد که بازی The Elder Scrolls Online با توجه به حجم سنگین خود برای سوییچ منتشر نمی‌شود.

بازی The Elder Scrolls Online پیش از اینکه برای کنسول‌های ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 منتشر شود در ابتدا در سال ۲۰۱۴ برای پی سی منتشر شده بود. بسیاری از طرفداران هنوز منتظر پورت شدن این بازی روی کنسول دستی نینتندو سوییچ هستند اما در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که گویا این بازی به این پلتفرم راه پیدا نمی‌کند.

مت فیرور، کارگردان Elder Scrolls Online، در مصاحبه‌ای که با گیم اسپات در جریان نمایشگاه PAX Aus داشته است گفت که استودیو ZeniMax Online پورت کردن این بازی MMO را برای سوییچ در برنامه کاری قرار داده بود، اما با توجه به حجم بالای این بازی یعنی ۷۵ گیگابایت، The Elder Scrolls Online برای کنسول نینتندو توسعه پیدا نمی‌کند و شاهد این اتفاق نخواهیم بود. فیرور در این باره گفت:

ما در مورد پورت کردن ESO (مخفف نام این بازی) روی سوییچ برنامه‌ای در نظر گرفته بودیم اما این بازی یک اثر بسیار بزرگ و گسترده است و این موضوع امکان‌پذیر نیست. من به شخصه تمایل دارم که این امر اتفاق بیفتد؛ چرا که من عاشق نینتندو سوییچ هستم. بازی The Elder Scrolls Online یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های MMO شناخته می‌شود و متاسفانه حجم آن با سوییچ سازگاری نخواهد داشت.

برای مقایسه این موضوع می‌توان بازی NBA 2K19 را مثال زد که با حجم ۳۲ گیگابایت جزو پرحجم‌ترین بازی‌های نینتندو سوییچ به شمار می‌رود. بازی الدر اسکرولز آنلاین در واقع بیش از دوبرابر حجم این بازی را به دوش می‌کشد که از این رو می‌توان گفت که شاهد عرضه این بازی روی سوییچ نخواهیم بود.

در حالی که The Elder Scrolls Online روی سوییچ پورت نمی‌شود اما در آن سو کمپانی بتسدا بازی‌هایی همچون The Elder Scrolls V: Skyrim و The Elder Scrolls: Legends را از این سری در اختیار بازیکنان سوییچ قرار داده است. از میان بازی‌های دیگری که از سبک MMO به نینتندو سوییچ راه پیدا کرده است می‌توان به Dragon Quest X MMO اشاره کرد که کمپانی اسکوئر انیکس آن را فقط در ژاپن منتشر کرده است.

گفتنی است که رویداد PAX Aus از تاریخ ۲۶ الی ۲۸ اکتبر (۴ الی ۶ آبان ماه) در دو ساختمان Melbourne Convention و Exhibition Centre در کشور استرالیا برگزار می‌شود.

نظرات خود را در مورد بازی The Elder Scrolls Online با زومجی در میان بگذارید و برای آشنایی بیشتر با آن می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده