// جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳

بازی Layers of Fear 2 با تریلری ترسناک معرفی شد

استودیو بلوپر تیم، سازنده بازی ترسناک Layers of Fear، با انتشار تریلری جدید، از نسخه دوم این مجموعه یعنی Layers of Fear 2 رونمایی کرد.

اگر از علاقه‌مندان سبک ترسناک هستید این اخبار بازی می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. اوایل سال جاری میلادی بود که استودیو بلوپر تیم (Blooper Team)، سازنده بازی Layers of Fear، اعلام کرد که پروژه جدیدی با نام Project Melies در دست ساخت دارد که در واقع به طور آزمایشی در حال توسعه است. حال به تازگی مشخص شده است که این پروژه در واقع نسخه دوم این مجموعه یعنی Layers of Fear 2 است که در سبک اول شخص و ترسناک در این استودیوی مستقل در حال ساخت است. سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلری نیز منتشر کردند که فضای سنگین و تاریک آن را نشان می‌دهد.

ناشر این محصول یعنی کمپانی گان مدیا (Gun Media) و استویو بلوپر تیم اطلاعات زیادی از بازی Layers of Fear 2 منتشر نکردند و حتی به پلتفرم‌های آن نیز اشاره‌ای نداشته‌اند. گفتنی است که نسخه پیشین این مجموعه در سال ۲۰۱۶ به طور همزمان روی پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر شده بود. پس از آن نسخه بهبود یافته این محصول که با نام Defenitive Edition شناخته می‌شود برای نینتندو سوییچ منتشر شد. با توجه با این موضوع می‌توان احتمال داد که نسخه دوم لیرز آف فیر هم برای پلتفرم‌های یاد شده منتشر شود.

نسخه اول این بازی یعنی Layers of Fear کاربران را در جایگاه کاراکتری بی‌نام قرار می‌داد که نقاشی‌های وی روح او را به تسخیر درآورده بودند. این محصول در فروشگاه دیجیتالی استیم با توجه به الهام خود از P.T توانست توجه بسیاری از علاقه‌مندان به این سبک را به خود جلب کند. گویا نسخه دوم این بازی قصد دارد که بیشتر روی محتویات رشته «بازیگری» تمرکز داشته باشد و رقابتی بین رشته «نقاشی» و بازیگری به‌وجود بیاورد.

بازی Layers of Fear 2 در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر می‌شود. اطلاعات دیگر پیرامون قیمت، تاریخ و پلتفرم‌های این بازی هنوز اعلام نشده است. در پایین می‌توانید ویدیو معرفی این محصول را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی ترسناک و نسخه پیشین آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده