نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹

تریلر زمان عرضه بازی Friday the 13th: Killer Puzzle منتشر شد

هم‌زمان با انتشار جهانی‌، تریلر روز عرضه بازی Friday the 13th: Killer Puzzle منتشر شد.

هم‌زمان با شروع شدن رویداد هالووین، قاتل بدنام دریاچه‌ی کمپ کریستال، با بازی Friday the 13th: Killer Puzzle پایش را به نینتندو سوییچ و گوشی‌های هوشمند باز کرده است.

به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی آگاه شدیم که هم‌زمان با انتشار بازی Friday the 13th: Killer Puzzle برای کنسول هیبریدی نینتندو و گوشی‌های هوشمند، تریلر روز عرضه‌ی آن هم منتشر شده است.

اگر هنوز چیزی از بازی نمی‌دانید، همین را در نظر داشته باشید که این بازی از آن نسخه‌ از مجموعه‌ی Friday the 13th که برای سایر پلتفرم‌ها مثل پلی استیشن 4 منتشر شد، کاملا جدا است و تجربه‌ای کاملا مفرح را برای هواداران ترتیب داده است؛ گرافیک کارتونی و در کل فضای بازی، کاملا با نسخه‌ی قبلی خود فرق می‌کند. تفاوت این دو بازی فقط در جلوه‌های گرافیکی و اتمسفر نیست، بازی Friday the 13th: Killer Puzzle یک اثر معمایی/ایزومتریک خواهد بود که خبری از دوربین سوم‌شخص در آن نیست و باید با حل معما و هدایت جیسون به سمت اهدافش، بازی را پیش ببرید. بازی در قالب ۱۲ اپیزود مختلف، بیش از ۱۵۰ مرحله را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

Friday the 13th: Killer Puzzle را همین الان می‌توانید روی نینتندو سوییچ، اندروید و iOS تجربه کنید. در ادامه توجه شما را به تماشای تریلر بازی جلب می‌کنم..

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده