نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲

بازی های هفته اول آبان 1397 برای اندروید

در اولین هفته از آبان ماه بازی‌هایی چون Harvest Moon: Light of Hope و Runegate Heroes را معرفی کرده‌ایم که در این مطلب مروری بر آن‌ها خواهیم داشت. 

در اولین هفته از دومین ماه پاییز، بازی‌های موبایل مختلفی را معرفی کردیم و به رسم هر پنج‌شنبه، در این مطلب مروری بر چند مورد از این بازی‌ها خواهیم داشت. از جمله بازی‌هایی که برای این مطلب در نظر گرفته‌ایم می‌توان به DC Legends: Battle for Justice اشاره کرد که تجربه‌ای با محوریت شخصیت‌های ابرقهرمانی دی‌سی است. از آن طرف بازی Harvest Moon: Light of Hope را داریم که به طرفداران هاروست مون اجازه می‌دهد تا این سری را روی موبایل هم تجربه کنند. 

در صورتی که به دنبال بازی‌ برای گوشی های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند.

بهترین بازی های اندروید هفته

DC Legends: Battle for Justice

شخصیت‌های ابرقهرمانی همیشه طرفداران پر و پا قرص خودشان را دارند و به همین دلیل هم در مدیوم‌های مختلفی شاهد آثار متنوعی با محوریت این کاراکتر‌ها هستیم. در همین راستا اخیرا بازی DC Legends: Battle for Justice منتشر شده است که یک اثر آنلاین به‌شمار می‌رود و در آن می‌توانید با انتخاب تیمی متشکل از ابرقهرمان‌های دی‌سی، به نبرد دشمنان بروید. داستان بازی همان داستان کلیشه‌ای حمله موجودات بیگانه به زمین است که باعث می‌شود ابرقهرمان‌ها برای دفاع از زمین در برابر آن‌ها اقدام کنند. روند بازی به این شکل است که شما باید تیم چهارنفره خودتان را تشکیل دهید و در یک مبارزه نوبتی، دشمنان را از بین ببرید. البته بازی یک بخش چندنفره هم دارد که در آن باید با تیم سایر بازیکنان مبارزه کنید تا جوایز ارزشمندی به‌دست بیاورید. به این‌ها قابلیت‌های ویژه هر قهرمان و گرافیک جذاب بازی را هم اضافه کنید که باعث می‌شوند DC Legends: Battle for Justice تجربه‌ای جالب برای دوست‌داران شخصیت‌های ابرقهرمانی باشد. 

دانلود بازی اندروید و آیفون DC Legends: Battle for Justice

بهترین بازی های اندروید هفته

Harvest Moon: Light of Hope

گیمر‌های قدیمی قطعا با مجموعه هاروست مون آشنا هستند؛ مجموعه‌ای که نسخه پلی‌استیشن 1 آن یکی از بازی‌های محبوب زمان خودش بود و خیلی‌ها ساعت‌های طولانی را صرف کشاورزی و زندگی کردن در دنیای این بازی کرده‌اند. حال نسخه Harvest Moon: Light of Hope این سری برای موبایل هم در دسترس قرار گرفته است تا بازیکنان قدیمی مجموعه بتوانند روی این پلتفرم هم تجدید خاطره‌ای با سری محبوب‌شان داشته باشند. داستان بازی از این قرار است که کشتی شخصیت اصلی در اثر طوفان دچار مشکل می‌شود و شما در حالی به هوش می‌آیید که در یک شهر کوچک ساحلی قرار دارید؛ شهری که تقریبا خالی از سکنه شده است و حال وظیفه شما است تا این شهر را مجددا رونق ببخشید و البته فانوس دریایی خراب آن را از نو بسازید. بازی المان‌های آشنای سری هاروست مون را در خود جا داده است و اگر طرفدار این سری هستید، تجربه آن را از دست ندهید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Harvest Moon: Light of Hope

بهترین بازی های اندروید هفته

Runegate Heroes

سومین بازی که در این هفته قصد معرفی آن را داریم یک تجربه دفاع از قلعه است که البته تفاوت‌هایی با بازی‌های رایج این سبک دارد. در این بازی که شامل بخش‌های داستانی و چندنفره می‌شود، هدف شما دفاع از قلعه خودتان و در عین حال تخریب قلعه حریف است. برای این منظور دو مسیر در بازی برای پیش‌روی نیرو‌ها قرار دارد که مدیریت درست آن‌ها تعیین‌کننده پیروزی یا شکست شما در نبرد‌ها خواهد بود. جدا از این در بازی شاهد قهرمان‌هایی اساطیری هم هستیم که نقش تعیین‌کننده‌ای در مبارزات ایفا می‌کنند و استفاده درست از توانایی‌های آن می‌تواند کمک شایانی به پیروزی شما در نبرد‌ها کند. گرافیک زیبا و فانتزی بازی هم عامل دیگری است که باعث می‌شود تجربه این اثر هرگز خسته‌کننده نشود. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Runegate Heroes

بهترین بازی های اندروید هفته

Ready, Steady, Bang

بازی Red Dead Redemption 2 فردا منتشر خواهد شد تا طرفدارانش را درگیر دنیا و روایت‌های خودش در غرب وحشی کند. با این حال اگر با تجربه این بازی دل‌تان اثر دیگری با حال و هوای وسترن خواست، Ready, Steady, Bang گزینه مناسبی روی پلتفرم موبایل است. این بازی با ظاهر و گیم‌پلی ساده‌ای که دارد در هر زمان و مکانی قابل تجربه است و می‌تواند خیلی زود مخاطب را معتاد خودش کند. در Ready, Steady, Bang گیمر در نقش یک جایزه‌بگیر ظاهر می‌شود که باید با پیدا کردن افراد تحت‌تعقیب با آن‌ها دوئل کند. روند بازی در ساده‌ترین شکل ممکن است و کافی است زمانی که دستور شلیک صادر شد در سریع‌ترین زمان صفحه نمایش را لمس کنید و حریف را از پا دربیاورید. البته در پس این سادگی گیم‌پلی بازی چالش‌های خاص خودش را هم دارد که همین چالش‌ها بازی را به تجربه‌ای اعتیادآور تبدیل می‌کنند. 

دانلود بازی اندروید Ready, Steady, Bang

بهترین بازی های اندروید هفته

Warhammer Quest 2: The End Times

اما آخرین بازی این هفته هم اثری فانتزی با محوریت جهان وارهمر است؛ جهانی که بازی‌های بزرگ و کوچک زیادی بر اساس آن ساخته شده‌اند و Warhammer Quest 2: The End Times هم یکی از همین دست بازی‌ها است. در این بازی شاهد گرد هم آمدن نژاد‌های مختلف از الف‌ها گرفته تا دورف‌ها هستیم که برای مقابله با نابودی زمین توسط نیرو‌های مهاجم با یکدیگر متحد می‌شوند. Warhammer Quest 2: The End Times گیم‌پلی تاکتیکی و نوبتی دارد و مبارزات آن در صفحه‌ای شطرنج-مانند صورت می‌گیرند که هر نیرو در آن می‌تواند در هر نوبت حرکات محدودی انجام بدهد و حال وظیفه شما است که با استفاده درست از این حرکات، دشمنان‌تان را از پا دربیاورید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Warhammer Quest 2: The End Times


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده