// پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

بازیکنان Assassin's Creed Odyssey می‌توانند بایک را در کشتی خود استخدام کنند

بازیکنان بازی Assassin's Creed Odyssey می‌توانند با آزاد کردن بایک از طریق یوبیسافت کلاب، او را به‌عنوان یکی از ستوان‌های کشتی خود انتخاب کنند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، بازیکنان بازی Assassin's Creed Odyssey با آزاد کردن بایک، شخصیت اصلی بازی Assassin's Creed Origins، از طریق یوبیسافت کلاب می‌توانند او را به‌عنوان یکی از ستوان‌های کشتی خود انتخاب کنند.

برای آزاد سازی بایک از طریق یوبی سافت کلاب به ۴۰ سکه نیاز دارید. بازیکنان با انجام فعالیت‌ها و ماموریت‌های مختلف در جهان بازی آدیسی می‌توانند سکه‌های لازم را کسب کنند. البته در این میان اشاره کنم که در حالت کلی، با انجام اهداف مشخص شده در تمامی بازی‌های کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، می‌توانید این سکه‌ها را کسب کنید. یادتان باشد که باید حساب کاربری شما در تمامی بازی‌ها ثبت شده باشد.

در ادامه تعدادی از بازیکنان اعلام کرده‌اند که نمی‌توانند از بایک یا ایوی فرای، یکی دیگر از ستوان‌های لجندری اساسین، استفاده کنند. برای حل این مشکل باید چند بار از حساب کاربری خود خارج و مجددا داخل شوید یا اینکه مرحله اصلی‌های مختلفی را انجام دهید. با اضافه کردن بایک به لیست ستوان‌های کشتی، یک سری مزیت برای شما در نظر گرفته می‌شود که در ادامه تصویر آن را مشاهده خواهید کرد.

Assassin's Creed Odyssey


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده