// پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۵

رویداد Fortnitemares بازی Fortnite در دسترس قرار گرفت

رویداد هالووین بازی Fortnite با نام Fortnitemares در دسترس گرفت که ویژگی‌های حالت Save the World را به حالت بتل رویال بازی اضافه کرده است.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی Fortnite، به‌مناسبت هالووین، رویداد هالووین بازی فورتنایت را با نام Fortnitemares در دسترس کاربران قرار داد.

در جریان رویداد فورتنایتمرز، مکعب بنفش رنگ بازی هیولاهایی را احضار می‌کند که بازیکنان در جریان بازی کردن و تلاش برای اول شدن، باید با آن‌ها هم مبارزه کنند. کشتن زامبی‌ها به‌ بازیکنان آیتم و مهمات مختلفی می‌دهد. همچنین با شلیک به هیولاها، نوار مربوط به شیلد شما هم پر می‌‌شود. به‌عبارتی اپیک گیمز سعی کرده است بخشی از ویژگی‌های حالت Save the World را در حالت بتل رویال فورتنایت قرار بدهد. با اضافه شدن رویداد Fortnitemares به بازی Fortnite، سلاح‌های جدید Six Shooter، Fiend Hunter Crossbow و یک RPG با حال و هوای هالووین به بازی اضافه شده است. همچنین اسکین Mythic Soldier هم برای کاربران Save the World بازی در دسترس قرار گرفته است. در این میان یکی دیگر از تغییرات اضافه شده به بازی فورتنایت، این است که می‌توانید گلایدر خود را در هر زمان از بازی باز کنید (همانند حالت Soaring 50v50).

اگر علاقه‌مند به مطالعه‌ی تمامی تغییرات آپدیت جدید بازی فورتنایت هستید، می‌توانید به سایت اپیک گیمز مراجعه کنید. در ادامه می‌توانید ویدیو رویداد فورتنایتمرز را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده