// چهار شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳

ماد جدید بازی Fallout: New Vegas با نام New California منتشر شد

جدیدترین ماد بازی Fallout: New Vegas که با نام New California برای بیش از هفت سال در دست ساخت قرار داشت بالاخره در دسترس کاربران قرار گرفت.

طرفداران سری فال اوت پس از گذشت هفت سال بالاخره پروژه خود یعنی بازی Fallout: New California را در دسترس علاقه‌مندان قرار دادند. New California در واقع در قالب یک ماد (Mod) از فایل‌های اصلی بازی Fallout: New Vegas ساخته شده است که از آن به عنوان یکی از بهترین نسخه‌های فال‌اوت یاد می‌شود. ماد یاد شده که اوایل با نام Project Brazil معرفی شده بود به همراه نسخه بتای بازی Fallout 76 منتشر شده است.

به نقل از سازندگان، New California قصد دارد که به عنوان یک پل ارتباطی میان بازی‌های Fallout 2 ،Fallout 3 و Fallout: New Vegas قرار بگیرد. این ماد داستان بعد از جنگ بین نیرو‌های New California Republic و Enclave را روایت می‌کند. در این بازی بازیکنان در جایگاه کاراکتری قرار می‌گیرند که در کوه‌های San Bernardino به دست فرقه‌ای بزرگ شده است و سفر خود را در دنیای فال اوت آغاز می‌کند.

به گفته سازندگان این بازی ۶ الی ۳۰ ساعت گیم پلی را در خود جای داده است. بازیکنانی که قصد دارند از داستان New California مطلع شوند می‌توانند آن را در کمتر از ۱۰ ساعت به اتمام برسانند و در آن سو کاربرانی که تمایل دارند محیط‌های این اثر را جستجو کنند می‌توانند بیش از ۲۵ ساعت با بازی سرگرم شوند. همانند رسم همیشگی بازی‌های فال اوت، New California دارای ۳۱ پایان مختلف می‌شود.

fallout

جالب است بدانید که سال گذشته کمپانی فانتزی فلایت گیمز (Fantasy Flight Games) یک بازی رومیزی با نام New California عرضه کرد. همانطور که مشاهده می‌کنید نام این محصول با ماد جدید هم‌نام است و این موضوع باعث شد که بین سازندگان اختلافاتی پیش آید. البته این موضوع پس از صحبت‌هایی بین آنها حل شد.

ماد جدید Fallout: New California هم‌اکنون در دسترس قرار دارد و کاربران می‌توانند به رایگان آن را از سایت ModDB دانلود و روی پی سی آن را تجربه کنند. گفتنی است که کاربران برای تجربه این ماد باید نسخه اصلی Fallout: New Vegas را در اختیار داشته باشند.

این اولین بار نیست که شاهد توسعه ماد به دست طرفداران فال‌اوت هستیم. چندی پیش ماد جدیدی که بر پایه Fallout 4 ساخته شده بود با نام Northern Springs به دست بازیکنان رسید. همچنین از دیگر ماد‌های موجود می‌توان به Fallout UIF و Fallout Miami اشاره کرد که از آخرین نسخه فال اوت ساخته شده‌اند.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده