نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲

جیمی فاکس به جمع صداپیشگان انیمه اختصاصی جدید نتفلیکس پیوست

شبکه نتفلیکس در صفحه رسمی توییتری خود اعلام کرد که جیمی فاکس، بازیگر فیلم بیبی درایور (Baby Driver) به تیم صداپیشگی انیمه اختصاصی جدیدش پیوسته است.

از آنجایی که نتفلیکس سرویس استریم بسیار بزرگ و محبوبی به حساب می‌آید، تا به امروز آثار زیادی را، چه اختصاصی و چه غیر اختصاصی، برای طرفداران خود به نمایش گذاشته است. تا به امروز این سرویس استریم چندین اثر انیمه‌ای را با بینندگان خود به اشتراک گذاشته است و حال به نظر می‌رسد که جیمی فاکس کاملا آماده است تا فعالیتی هم در این زمینه انجام دهد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس در صفحه رسمی توییتری خود تایید کرد که جیمی فاکس قرار است به تیم صداپیشگان انیمه ویژه و قریب‌الوقوع این سرویس استریم بپیوندد. این بازیگر قرار است نقشی را در انیمه Neo Yokio: Pink Christmas (نئو یوکیو: کریسمس صورتی) داشته باشد.

تا به این لحظه، این انیمه اختصاصی و ویژه برای نمایش در تاریخ ۷ دسامبر سال جاری (۱۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر اینکه جیمی فاکس به عنوان یک هنرمند جدید به این تیم می‌پیوندد، قرار است چند تن از هنرمندان پیشین مانند جیدن اسمیت، جود لاو، سوزان ساراندون و جیسون شوارتزمن، باری دیگر برای صداپیشگی به این تیم بازگردند. تا به امروز، اطلاعات بسیار کمی در رابطه با این اثر ویژه منتشر شده اما به نظر می‌رسد که حداقل قرار است یک شخصیت جدید در این داستان معرفی شود که صداپیشگی آن بر عهده جیمی فاکس خواهد بود.

پوستر منتشر شده از انیمه نئو یوکیو: کریسمس صورتی توسط شبکه نت فلیکس:

Neo Yokio: Pink Christmas

برای افرادی که جیمی فاکس را نمی‌شناسند باید گفت که این مرد یک نیروی عجیب به حساب می‌آید که کاملا با صنعت سرگرمی ترکیب شده است. فاکس زندگی حرفه‌ای و کاری خود را با آثار کمدی و در اواخر دهه ۱۹۸۰ آغاز کرد؛ البته پیش از اینکه وارد حرفه بازیگری شود. این هنرمند علاوه بر اینکه بازیگر بااستعداد و فوق‌العاده خوبی است و همین حرفه باعث شده تا او بتواند جایزه‌های زیادی را از آنِ خود کند، خواننده بسیار خوبی هم به حساب می‌آید و چهار مورد از آلبوم‌های او، جزو آثار برتر شمرده شده است. در سال ۲۰۰۴، این بازیگر محبوب توانست برای ایفای نقش ری چارلز در فیلم Ray (ری)، در بخش بهترین بازیگر مرد، برنده جایزه مراسم اکادمی اسکار شود.

از طرف دیگر، اگر شما با مجموعه نئو یوکیو آشنایی ندارید باید گفت که این مجموعه توسط ازرا کونیگ از گروه موسیقی ایندی راک ومپایر ویکند خلق شده است. این انیمه، یک اثر آمریکایی و ژاپنی است که با همکاری هنرمندان هر دو کشور ساخته می‌شود. این انیمه توسط استودیو‌های سرشناس در زمینه تهیه و تولید انیمه، یعنی کمپانی Production I.G و کمپانی Studio Deen تهیه کنندگی شده است. اتفاقات داستان این مجموعه، در یک آینده‌ی جایگزین از شهر نیویورک که دیگر «نئو یوکیو» نام دارد، رخ می‌دهد. در این داستان، جادوگران یک بار در قرن ۱۹ این شهر را از دست شیطان‌ها نجات داده‌اند. به همین دلیل، آنها بالاترین جایگاه جامعه یعنی Magistocrats را از آنِ خود کرده‌اند. حال این مجموعه، داستان یکی از این جادوگران به نام کاز کان و همچنین خدمتکار او یعنی چارلز را حکایت می‌کند. کاز کان به‌شدت در تلاش است تا تعادلی را میان سبک زندگی بی‌روح و ثروتمندانه خود و همچنین کارش به عنوان یکی از مبارزان شیاطین، برقرار کند.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده