نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۱

تریلر Red Dead Redemption 2 با محوریت محتویات روز عرضه بازی

سونی با انتشار یک تریلر، محتویاتی را که قرار است در روز عرضه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 در دسترس دارندگان نسخه‌ی پلی استیشن 4 قرار بگیرد نمایش داد.

چندی پیش بود که راک‌استار گیمز سازنده‌ی بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 همراه با سونی، محتویات ویژه‌ای را که قرار است در روز عرضه‌ی بازی در اختیار کاربران پلی استیشن 4 قرار بگیرد معرفی کردند. حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی یک تریلر از بازی منتشر کرده و در آن، محتواتی که ذکر شدند را به‌نمایش درآورده است. گفتنی است که این محتویات فقط به‌مدت ۳۰ روز در انحصار دارندگان پلی استیشن 4 قرار دارد و پس از آن در دسترس دارندگان ایکس باکس وان هم قرار خواهد گرفت.

تا امروز چهار آیتم مختلف از بازی معرفی شده که یکی از آن‌ها هم در بخش داستانی و هم در بخش آنلاین و بقیه فقط در بخش آنلاین بازی قابل استفاده خواهند بود. این را هم بگویم که برای دسترسی به این آیتم‌ها، باید اشتراک پلی استیشن پلاس داشته باشید.

اولین آیتمی که در تریلر می‌بینیم، لباس ویژه‌ی گروه گریزلیز است که در هر دو بخش داستانی و آنلاین، در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. آیتم بعدی، اسب قرمز عرب است؛ سرعت بالا و سادگی در کنترل این اسب، او را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای عبور و مرور در نقشه بازی تبدیل می‌کند. در کنار این اسب، یک خورجین ویژه هم به‌ بازی اضافه می‌شود که سلامتی، استقامت، سرعت و شتاب اسب را تقویت می‌کند. چهارمین آیتم اما یک ریولور دابل اکشن است که به لطف قدرت آتش بالایش، آن را به یک سلاح واقعا کشنده تبدیل کرده است.

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) راهی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خواهد شد. برای نصب این بازی به ۹۰ تا ۱۰۵ گیگابایت فضای خالی در کنسول خود نیاز دارد و اگر آن را پیش‌خرید کرده‌اید، می‌توانید پری‌لودش را آغاز کنید. در ادامه توجه شما را به تماشا این تریلر از بازی جلب می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده