// چهار شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

آپدیت The Abyss بازی No Man's Sky هفته آینده منتشر می‌شود

استودیو هلو گیمز اعلام کرده است که هفته‌ی آینده آپدیت جدیدی به‌نام The Abyss برای بازی No Man's Sky در دسترس قرار می‌گیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شان مورای، موسس استودیو هلو گیمز (Hello Games)، اعلام کرده است که در هفته‌ی آینده آپدیت جدیدی برای بازی No Man's Sky به‌نام The Abyss منتشر می‌شود. وی گفته است که این به‌روزرسانی با تمرکز روی المان‌های عجیب و غریب بازی No Man's Sky در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

شان مورای در وبسایت رسمی بازی اعلام کرده است که اعضای استودیو هلو گیمز مشغول آپدیت‌های هفتگی بازی No Man's Sky هستند، اما همانند سایر آپدیت‌های بزرگ بازی، تعدادی از آن‌ها روی آپدیت The Abyss کار می‌کنند. همچنین به‌روزرسانی ذکر شده رایگان خواهد بود و در هفته‌ی آینده در دسترس قرار می‌گیرد. متاسفانه روز دقیق آپدیت No Man's Sky اعلام نشده است، اما می‌توان حدس زد که این به‌روزرسانی با حال و هوای هالووین باشد.

از طرفی هلو گیمز محتویات آپدیت The Abyss را اعلام نکرده است؛ با این حال احتمال می‌رود این به‌روزرسانی به بزرگی به‌روزرسانی Next نباشد. آپدیت Next را می‌توان بزرگ‌ترین آپدیت بازی No Man's Sky دانست که تغییرات زیادی را به‌ بازی اضافه کرده است. بازی No Man's Sky را می‌توان جزو آن دسته از بازی‌هایی دانست که بر خلاف هایپ بالایی که ایجاد کرده بود، به یک بازی متوسط تبدیل شد. No Man's Sky از زومجی نمره‌ی ۷.۵ را دریافت کرده است. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

برای یک بازی که قرار بود انقلابی در دنیای بازی‌های رایانه‌ای باشد، No Man's Sky ناامیدتان می‌کند چون نه می‌تواند یک بازی بسیار سرگرم‌کننده باشد و نه دنیای عظیمش نقش چندانی در راستای موفقیت آن بازی می‌کند. اما یک تجربه‌ی منحصر به فرد است چون مشابه‌اش قبلاً نبوده و حضورش مفید است چون می‌تواند الهام‌دهنده‌ی بازی‌های بعد از خود باشد. پرسه زدن در سیاره‌های بی‌شمار کهکشان، جستجو برای منابع مورد نیاز و پرواز در فضای بی‌کران برای چند ساعت لذت‌بخش است و بعد تبدیل به یک چرخه‌ی تکرار‌شونده می‌شود. No Man's Sky از آن بازی‌هایی است که نه می‌توان آن را توصیه کرد و نه دورش خط کشید، باید خودتان تجربه‌اش کنید تا خودش را نشان دهد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده