// چهار شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

بازیگران نقش‌های بروس وین و آلفرد پنی ورث در فیلم جوکر مشخص شدند

طبق اخبار منتشر شده حضور دو شخصیت آلفرد پنی‌ورث و بروس وین جوان با اضافه شدن دو بازیگر دیگر، یعنی داگلاس هاج و دانته پریرا اولسون به تیم بازیگری فیلم جوکر تایید شد. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش بود که اولین تصاویر از شخصیت توماس وین با بازی برت کالن در پشت صحنه فیلم جوکر منتشر شد. یکی از سوالاتی که برای مدت طولانی ذهن طرفداران این شخصیت و فیلم جوکر را مشغول کرده بود این بود که آیا در آینده این احتمال هم وجود دارد که شاهد حضور دیگر اعضای خاندان وین یعنی مارتا و بروس وین نیز در این فیلم باشیم. حال بعد از مدت کوتاهی بر اساس اخبار منتشر شده، شاهد اضافه شدن داگلاس هاج برای بازی در نقش خدمتکار وفادار خانواده وین یعنی آلفرد پنی‌ورث و دانته پریرا اولسون برای بازی در نقش بروس وین جوان در تیم بازیگری فیلم در حال توسعه و تولید جوکر، محصول برادران وارنر و دی سی کامیکس هستیم. 

با وجود اینکه تا اینجای کار، سازندگان به شدت سعی در مخفی نگاه داشتن اطلاعات بیشتر و جزئیات دقیق‌تر این دو نقش داشته‌اند، به نظر می‌رسد که در این اثر قرار نیست شاهد نقش آفرینی بزرگ و تاثیرگذاری از این دو بازیگر با توجه به موقعیت شخصیت‌هایشان در خط زمانی تعیین شده در این فیلم باشیم. با این حال لازم به ذکر است در حالی که ما هیچگونه اطلاعات خاصی از سیر روایی داستان این فیلم در دست نداریم تصمیم‌گیری در رابطه با این موضوع قبل از اکران فیلم تا حدودی اشتباه است.

alfred penny worth

تاکنون بهترین حدس‌ها برای یافتن منبع اصلی یا به عبارت دیگر منبع الهام این فیلم به داستان کمیک The Killing Joke (جوک مرگبار) ختم شده است؛ کمیکی که به روزگار سخت جوکر/ آرتور فلک (واکین فینیکس) قبل از جنون غیرقابل کنترل و دیوانگی ناشی از تماس با مواد شیمیایی کمپانی ACE Chemicals می‌پردازد. با این حال اینکه قرار است در این فیلم بر خلاف کمیک شاهد حضور بتمن (بروس وین) اما در دوران سنی کاملا متفاوتی باشیم نشان از این است که سازندگان در کنار الهام خود از این کمیک به دنبال به نمایش گذاشتن روایتی تازه‌تر برای طرفداران دنیای شخصیت‌های فوق محبوب جوکر و بتمن هستند.  

تاد فیلیپس که آثاری چون مجموعه The Hangover (هنگ‌اور)، War Dogs (سگ های جنگ) و Due Date (موعد مقرر) را در کارنامه خود دارد، وظیفه نویسندگی و کارگردانی فیلم مستقل و خارج از دنیای سینمایی دی سی را بر عهده گرفته است. این فیلم مورد انتظار برای اکران روی پرده سینماها در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. واکین فینیکس نامزد دریافت جایزه اسکار در نقش جوکر، برت کالن در نقش توماس وین پدر بروس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی مادر جوکر، مارک مارون، رابرت دنیرو، گلن فلشر و بیل کمپ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم مستقل و بسیار مورد انتظار جوکر ایفای نقش خواهند کرد.

نظر شما کاربران زومجی در رابطه با این موضوع چیست؟ تا چه حد مشتاق دیدن این فیلم هستید. نظرات و دیدگاهایتان را با ما در میان بگذارید.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده