// چهار شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۶

بتای بازی Fallout 76 در دسترس کاربران ایکس باکس وان قرار گرفت

بتای بازی Fallout 76 امروز در دسترس کاربران ایکس باکس وان قرار گرفت. همچنین کمپانی بتسدا تصاویر جدیدی از بازی را منتشر کرده است.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، امروز بتای بازی Fallout 76 در دسترس کاربران ایکس باکس وان قرار گرفته است و کمپانی بتسدا (Bethesda)، سازنده و ناشر بازی Fallout 76 تصاویر جدیدی را هم از این بازی منتشر کرده است. تصاویر منتشر شده نمای زیبایی از ویرجینیای غربی را نشان می‌دهند.

همچنین کمپانی بتسدا نامه‌ای را برای هواداران خود جهت آماده سازی برای عرضه بازی Fallout 76 منتشر کرده است. در این نامه بتسدا از تمامی هواداران تشکر کرده است و اعلام کرده که Fallout 76 یک بازی متفاوت نسبت به سایر نسخه‌های مجموعه‌ی Fallout است. در ادامه اعلام کرده‌اند که آن‌ها به‌ جهان‌های فال اوت اهمیت می‌دهند و به‌عنوان یک بازی آنلاین، Fallout 76 یک شروع برای آن‌ها به‌حساب می‌آید.

می‌دانیم که با ساخت بازی Fallout 76، مشکلات و باگ‌های مختلفی برای بازی به‌وجود می‌آیند که تا به‌حال با آن‌ها مواجه نشده‌ایم. بهبود عملکرد و پیشرفت زمانی رخ می‌دهد که تمامی بازیکنان با ما همکاری کنند.

بتای بازی Fallout 76 در تاریخ هشت آبان ماه (۳۰ اکتبر) در دسترس کاربران کامپیوتر و پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد. تنها کاربرانی به بتای بازی فال اوت 76 دسترسی پیدا خواهند کرد که بازی را پیش خرید کرده باشند. با این حال کمپانی بتسدا برای آزمایش بهتر سرورهای بازی، تعدادی کد را در دسترس کاربران مختلف قرار خواهد داد. بازیکنان بتای بازی Fallout 76 به تمامی محتویات بازی اصلی دسترسی خواهند داشت و پیشرفت‌شان در بازی اصلی لحاظ می‌شود.

بازی Fallout 76 در تاریخ ۲۳ آبان ماه (۱۴ نوامبر) عرضه می‌شود و در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بازی Fallout 76

بازی Fallout 76

بازی Fallout 76


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده