// چهار شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بسته الحاقی The Heist بازی Marvel's Spider-Man در دسترس قرار گرفت

کمپانی سونی و استودیو اینسامنیاک گیمز به مناسبت انتشار بسته الحاقی The Heist بازی Marvel's Spider-Man، یک تریلر جدید از آن منتشر کردند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی و استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، به‌ترتیب ناشر و سازنده‌ی بازی Marvel's Spider-Man، ویدیو روز انتشار بسته الحاقی The Heist را منتشر کردند. The Heist، اولین بسته الحاقی بازی Spider-Man، هم‌اکنون در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار گرفته است.

بسته الحاقی The Heist داستان گربه سیاه، یکی از ضد قهرمان‌های کلاسیک اسپایدرمن را روایت می‌کند. در اینجا شاهد مراحل داستانی و مجرم‌هایی هستیم که مرد عنکبوتی به کمک بلک کت آن‌ها را از میان بر می‌دارد. در کنار مراحل داستانی، بسته الحاقی The Heist دارای چالش‌ها، جرم و جنایت‌ها، تروفی‌ها و سایر محتویات مختلفی است که بازیکنان را بیش از پیش در نیویورک سرگرم می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدیو بسته الحاقی The Heist بازی Marvel's Spider-Man را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. اگر تا به‌حال اطلاعاتی را از بسته الحاقی The Heist کسب نکرده‌اید، ویدیوی روز انتشار بازی که با گویندگی جی. جوناه جیمسون است، می‌تواند به شما کمک کند. همچنین اگر جزو دارندگان سیزن‌پس ۲۵ دلاری بازی مرد عنکبوتی نیستید، می‌توانید بسته الحاقی The Heist را با قیمت ۹.۹۹ دلار خریداری کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده