نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵

جدیدترین تصاویر منتشر شده از بازی Red Dead Redemption 2، جان مارستون و داچ را نمایش می‌دهد

راک‌استار یک‌سری تصویر جدید از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر کرده که در آن‌ها، مواردی همچون داچ یا خانواده جان مارستون به‌تصویر کشیده شده است.

کمتر از ۴۸ ساعت دیگر، یکی از مورد انتظارترین بازی‌های چند سال اخیر یعنی Red Dead Redemption 2 منتشر خواهد شد و به‌همین منظور، کمپانی راک‌استار به‌صورت روزانه، اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر می‌کند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، ۳ تصویر جدید از این بازی منتشر شده که در دوتای آن‌ها، چهره‌های نام‌آشنای مجموعه Red Dead Redemption یعنی جان مارستون و داچ ون‌ در لیند به‌تصویر کشیده شده‌اند. این دو تصویر، در سال‌هایی که داستان Red Dead Redemption 2 جریان دارد، گرفته شده است.

Red Dead Redemption 2

در اولین تصویر، داچ و هوزیا دیده می‌شوند؛ این دو شخص، خالقان گنگ ون‌ در لیند هستند که در این عکس، در کنار یکدیگر، سوار بر اسب‌هایشان دیده می‌شوند و راک‌ استار گیمز هم در توضیح تصویر، چنین گفته است:

داچ و هوزیا یکدیگر را در اوایل دهه‌ی دوم زندگیشان ملاقات کردند. این دو مرد با استعداد، در موضوعاتی مثل سرقت و خرابکاری ایده‌های مشابهی داشتند و در آغاز، یک تیم دو نفره را تشکیل دادند که این تیم دو نفره، رفته رفته گسترش پیدا کرد و به گنگ معروف ون در لیند تبدیل شد.

Red Dead Redemption 2

در دومین تصویر، جان مارستون و خانواده‌اش را می‌بینیم. جان، ابیگیل و پسرشان جک، هرسه در این تصویر حاضر هستند و اگر Red Dead Redemption را تجربه کرده باشید، حتما با این سه شخصیت آشنایی دارید. راک‌استار در توضیح این عکس، به چنین مواردی اشاره کرده است:

جان از همان دوازده سالگی که داچ جانش را نجات داد، با گنگ ون در لیند همراه شد. شش سال قبل از این اتفاقات، ابیگیل وارد گروه داچ شده بود. جک فرزند جان و ابیگیل است و گنگ ون در لیند، تنها چیزی است که او درباره‌اش می‌داند.

Red Dead Redemption 2

راک‌استار گیمز در پایان، تصویری از گنگ Del Lobo منتشر کرد و به‌نظر می‌رسد که رقابت آن‌ها با گروه ون در لیند، هیجان خاصی به داستان بازی ببخشد.
شاید این تصاویر اهیمت چندانی نداشته باشند اما کسانی که بازی Red Dead Redemption را تجربه کرده‌اند و از داستانش خبر دارند، بدون شک دیدن جان، ابیگیل و جک در یک تصویر خانوادگی، برایشان خاطره‌انگیز خواهد بود.

بازی Red Dead Redemption II در تاریخ ۲۶ اکتبر ( ۴ آبان) راهی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خواهد شد. اگر بازی را به‌صورت دیجیتالی پیش‌خرید کرده‌اید، می‌توانید پر‌ی‌لود بازی را آغاز کنید.

اخیرا خبرهای زیادی از این بازی شدیدا مورد انتظار در اینترنت منتشر شده است؛ از حجم لازم برای ذخیره‌ی فایل بازی تا عرضه‌ی بازی در دو دیسک و تریلر زمان انتشار بازی را می‌توانید در زومجی بررسی کنید. اخیرا ویدیوهای مختلفی از گیم‌پلی بازی در فضای مجازی لو رفته است و اگر نمی‌خواهید داستان بازی برایتان فاش شود، هنگام سر زدن به سرویس‌های ویدیویی مثل یوتیوب، حواس‌تان را حسابی جمع کنید!


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده