نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

دیزنی به دنبال ساخت ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean با نویسندگان ددپول است

طبق خبرهای منتشر شده، والت دیزنی در نظر دارد تا با همکاری نویسندگان فیلم Deadpool، ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean را تولید و منتشر کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که کمپانی والت دیزنی به دنبال ساخت ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب) است و نویسندگان فیلمنامه این پروژه انتخاب و معرفی شده‌اند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Deadpool (ددپول)، فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) و فیلم Six Underground (سیکس آندرگراند)، در حال انجام مذاکرات اولیه با دیزنی برای نوشتن فیلمنامه بازسازی فیلم Pirates of the Caribbean هستند.

Rhett Reese and Paul Wernick

اطلاعات زیادی از این پروژه در دسترس نیست، اما جری بروکهایمر همچنان به‌عنوان تهیه کننده در فیلم جدید مجموعه دزدان دریایی کارائیب نقش خواهد داشت و به کار خود ادامه خواهد داد. هنوز بازگشت یا عدم بازگشت جانی دپ، بازیگر نقش جک اسپارو در هر ۵ قسمت فیلم Pirates of the Caribbean، در ریبوت این مجموعه مشخص نیست، اما احتمال حضور او در این پروژه نیز وجود دارد. مرداد امسال شایعاتی مبنی بر ادامه ساخت فیلم Pirates of the Caribbean 6 (دزدان دریایی کارائیب ۶با تغییرات گسترده منتشر شد که به نظر می‌رسد ریبوت آن از برنامه‌های احتمالی دیزنی است. 

طبق این شایعه، یواخیم رانینگ که به‌عنوان دستیار کارگردان در فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی‌کنند) حضور داشت، همچنان به‌عنوان کارگردان اصلی در فیلم Pirates of the Caribbean 6 حضور دارد. تد الیوت، تری روسیو و جف نیثنسن نیز برای نوشتن فیلمنامه این فیلم باز خواهند گشت. با این حال، اطلاعات بیشتر و رسمی در حال حاضر منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که دیزنی به دنبال ایجاد تغییرات گسترده در مجموعه دزدان دریایی کارائیب برای ادامه دادن آن طی سال‌های آینده است. فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales که با بودجه حدود ۲۵۰ میلیون دلاری تولید و سال گذشته منتشر شد، در مجموع توانست کمی کمتر از ۸۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند تا عملکردی ناامید کننده را در گیشه برای دیزنی داشته باشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده