نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳

فیلم جدید Friday the 13th به تهیه کنندگی لبران جیمز ساخته خواهد شد

کمپانی فیلمسازی لبران جیمز حقوق ساخت فیلم Friday the 13th را خریداری و ساخت قسمت جدید آن را تایید کرد.

به‌تازگی ریبوت فیلم Halloween (هالووین) اکرانش را با ثبت چندین رکوردشکنی آغاز کرده است و عجیب نیست که طی سال‌های آینده شاهد بازگشت مجموعه‌های ترسناک و محبوب بیشتری به سینما باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت جدید فیلم Friday the 13th (جمعه سیزدهم) در دست ساخت است. طبق خبری که وب‌سایت BloodyDisgusting منتشر کرده، کمپانی SpringHill Entertainment که متعلق به لبران جیمز، فوق ستاره NBA است، در حال انجام مذاکره نهایی برای خرید حقوق ساخت فیلم جدید این مجموعه ترسناک و محبوب است. روی لی، تهیه کننده فیلم The Departed (رفتگان) نیز به‌همراه جیمز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت.

LeBron James

طبق این خبر، ویکتور میلر، نویسنده اولین قسمت فیلم Friday the 13th که در سال ۱۹۸۰ اکران شد، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید آن را بر عهده دارد. او مدتی پیش توانست حقوق ساخت این فیلم را باز پس بگیرد. این فیلم هنوز مراحل اولیه تولید را سپری می‌کند و اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات آن منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که جیسون ورهیز، قاتل سریالی این مجموعه در قسمت جدید فیلم Friday the 13th بازگردد. در طی حدود سه دهه اخیر، شاهد ساخت و انتشار قسمت‌های متعددی از مجموعه جمعه سیزدهم بوده‌ایم و فیلم Friday the 13th که در سال ۲۰۰۹ اکران شد، آخرین قسمت این مجموعه بود که تولید شده و به روی پرده‌های سینما رفته است.

در سال ۲۰۱۷ نیز ریبوت فیلم Friday the 13th در دست ساخت بود که پس از عملکرد بسیار ضعیف فیلم Rings (حلقه‌ها)، کمپانی پارامونت پیکچرز ساخت این فیلم را متوقف و سپس لغو کرد. در سال ۲۰۱۰، جیمز استودیوی فیلمسازی خود را تاسیس کرد و از آن زمان بارها از علاقه‌اش به مجموعه فیلم Friday the 13th گفته و جیسون ورهیز یکی از شخصیت‌های محبوب جیمز است. جیمز و کمپانی فیلمسازی‌اش در حال گسترش فعالیت خود در سینما هستند. جیمز قرار است نقش اصلی فیلم Space Jam 2 (هرج و مرج فضایی ۲) را بازی کند و رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther (بلک پنتر)، نیز به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده