// سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۶

X-Men: Dark Phoenix ممکن است اولین فیلم فاکس باشد که با نشان والت دیزنی منتشر می‌شود

طبق اخبار منتشر شده احتمال می‌رود که X-Men: Dark Phoenix اولین فیلم ساخته کمپانی فاکس قرن بیست و یکم باشد که زیر نشان والت دیزنی اکران می‌شود. با زومجی همراه باشید.

بعد از تصویب ادغام دو کمپانی فاکس قرن بیست و یکم و والت دیزنی، بزرگ‌ترین مسئله‌ای که به وجود آمد این بود که دیزنی چه تصمیمی برای مجموعه‌های بزرگ و محبوب شرکت فاکس از جمله آواتار (Avatar)، بیگانه (Alien)، چهار شگفت انگیز (Fantastic Four)  و مردان ایکس (X-Men) خواهد گرفت. با اینکه احتمال می‌رفت مدت زیادی تا نهایی شدن قرارداد بین این دو کمپانی باقی مانده باشد اما حال شاهد انتشار یک بروزرسانی از سوی خبر‌گزاری THR هستیم که علاوه بر گزارش وضعیت پیشروی و روند استراتژی این دو شرکت، این موضوع را متذکر می‌شود که احتمالا نهایی شدن این ادغام احتمالا خیلی زود‌تر از آنچه که پیشبینی می‌شد صورت بگیرد.

از آنجایی که دیزنی این توانایی را ندارد که تا قبل از اکران فیلم Alita: Battle Angel به روی پرده‌های سینما در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) به حوزه مارکتینگ و انتشار فاکس تسلط پیدا کند، پس با این حساب فیلم X-Men: Dark Phoenix که چندی پیش نیز اکرانش تا تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) به تعویق افتاد به طور رسمی به اولین فیلم ساخته کمپانی فاکس تبدیل می شود که با نام و برند والت دیزنی اکران خواهد شد.

X-Men: Dark Phoenix/ دارک فونیکس

با تمامی این اوصاف دور از ذهن به نظر می‌رسد که والت دیزنی حتی پس از تصاحب بخش مارکتینگ فاکس قصد داشته باشد در این فیلم دست ببرد یا تغییراتی را در آن اعمال کند؛ اما به طور قطع در آینده شاهد تحولاتی در نحوه تبلیغات و مارکتینگ این فیلم و به احتمال زیاد نمایش لوگو والت دیزنی/ مارول در سینماها خواهیم بود.

والت دیزنی بعد از رقابت با کامکست در خرید فاکس مجبور به بالا بردن مبلغ پیشنهادی خود به این شرکت شد. این کمپانی بعد از مدت کوتاهی با پیشنهاد مبلغ ۷۱.۳ میلیارد دلار کامکست را مجبور به کناره‌گیری از این رقابت کرد اما کامکست با وجود کناره‌گیری از خرید بخش تلویزیونی و فیلمسازی شرکت فاکس قرن بیستم به دنبال به‌دست آوردن سهام ۳۹ درصدی شرکت فاکس در شبکه اسکای است.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده