// سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴

بیش از ۱۵۰ نفر از استودیو Trion Worlds اخراج شدند

استودیو ترایان ورلدز، سازنده آثاری همچون Rift ،Trove، بازی Defiance و Archeage اعلام کرد که بیش از ۱۵۰ نفر از کارکنان خود را اخراج کرده است.

هنوز پنج روز از آخرین اخبار بازی پیرامون اخراج شدن بازی‌سازان از استودیو‌ها نگذشته است که باری دیگر شاهد این اتفاق هستیم. به تازگی مشخص شده است که استودیو ترایان ورلدز (Trion Worlds)، سازنده‌ بازی‌هایی همچون Rift ،Trove، بازی Defiance و Archeage بیش از ۱۵۰ نفر از کارمندان خود را اخراج کرده است. این اتفاق پس از منتقل شدن مالکیت استودیو یاد شده به کمپانی آلمانی گامیگو (Gamigo) رخ داده است.

استودیو ترایان با انتشار بیانیه‌ای در وبلاگ خود، تایید کرد که «به تازگی یک انتقال برای استودیو ترایان ورلدز و بازی‌های آن رخ داده است» که موجب اخراج شدن کاربران شده است. آن‌ها در این باره افزودند:

در حالی که بسیاری از چهره‌های و نام‌های آشنا در این استودیو باقی مانده‌اند اما در آن سو در پی انتقال، بسیاری از کارمندان در این سفر ما را همراهی نخواهند کرد. کسانی که در این سفر همراه ما نخواهند بود باید بدانند که ما همیشه از زحمات آن‌ها سپاسگزار هستیم و از فعالیت‌هایی که در طی چند سال اخیر برای ما انجام داده‌اند تشکر می‌کنیم.

trion worlds

در طی مصاحبه‌ای که سایت گاماسوترا با ترایان ورلدز داشته است گویا این استودیو بیش از ۲۰۰ کارمند در شعبه‌های کالیفرنیا و تگزاس داشته است که حال تنها ۲۵ نفر از کارکنان آن باقی مانده‌اند. به گفته کمپانی گامیگو برخی از کارمندان ترایان ورلدز همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد. کمپانی آلمانی در این باره گفت:

ما سعی داریم که این انتقال و فرآیند را با آرامش پشت سر بگذاریم. به‌زودی اطلاعات بیشتری را در این باره با کاربران به اشتراک خواهیم گذاشت.

البته گفتنی است که برخلاف کارمندان اخراج شده از استودیو تل تیل (Telltale Games)، به لطف استودیو ترایان ورلدز، کارکنانی که این مجموعه را ترک کردند از مزایای پایان کاری برخوردار شدند و به آن‌ها مبلغی پرداخت شد.

ترایان ورلدز در واقع آخرین استودیویی است که به تازگی بخش بزرگی از کارکنان خود را اخراج کرده است. در تابستان گذشته شاهد اخراج شدن بیش از ۵۰۰ نفر از بازی‌سازان از استودیو‌های مختلف بودیم. با توجه به کارمندان اخراجی از استودیو کاربین (۵۰ نفر)، استودیو کپکام ونکوور (۱۵۸ نفر) و استودیو بیگ فیش (۷۵ نفر) به همراه ۱۷۵ نفر ترایان ورلدز می‌توان گفت که در طی دو ماه اخیر تعداد نفرات کنار گذاشته شده از کمپانی‌ها به ۶۰۰ نفر نیز رسیده است. همچنین چند روز پیش نیز استودیو سازنده بازی Dreadnought یعنی سیکس فوت نیز بخش بزرگی از کارکنان خود را اخراج کرد.
نظرات خود را در مورد وقایع اخیر پیرامون اخراج شدن بازی‌سازان از استودیو‌ها با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده