نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۷

تیم سازنده بازی Warhammer: Vermintide 2 گسترش پیدا کرد

اعضای تیم سوئدی A Sweet Studio به استودیو Fatshark اضافه شده‌اند و روی ساخت محتویات جانبی برای بازی Warhammer: Vermintide 2 کار خواهند کرد.

ادغام دو استودیو بازیسازی موضوعی جالب در صنعت بازیسازی است که هر چند وقت یک‌بار اتفاق می‌افتد. اخیرا و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، آگاه شدیم که اعضای تیم سوئدی A Sweet Studio به استودیو Fatshark، سازنده‌ی بازی Warhammer: Vermintide 2 پیوسته‌اند و روی ساخت محتویات جدید برای این بازی، تمرکز خواهند کرد. بازی Warhammer: Vermintide 2 طی چهار روز، ۵۰۰ هزار کپی از نسخه‌ی پی سی خود به‌فروش رساند و از لحاظ تجاری توانست جایگاه مناسبی را کسب کند و در پی این موفقیت، سازندگان بازی استودیو خود را با اضافه کردن اعضای تیم A Sweet Studio گسترش داده‌اند.

۹ عضو تیم A Sweet Studio پیش از این در ساخت بازی‌های موبایل و تحت وب فعالیت می‌کردند و بازی‌هایی مثل Scalpers: Turtle & the Moonshine Gang ،One Final Chaos و Candy Bandit از آثار قابل ذکر این تیم است. با توجه به بیانیه‌ای که استودیو Fatshark صادر کرده، اعضای تیم A Sweet Studio به شعبه‌ی استکهلم استودیو فت‌شارک اضافه شده‌‌اند و محتویاتی جدید برای بازی Warhammer: Vermintide 2 تولید می‌کنند.

اینکه اعضای تیم A Sweet Studio به استودیو فت‌شارک اضافه شده‌اند، به‌این معنی نیست که تیم‌شان دیگر قرار نیست بازی‌هایی مستقل، مثل مواردی که ذکر شد، بسازد؛ مالکیت آثار قبلی A Sweet Studio از این به بعد به فت‌شارک سپرده شده و این امکان وجود دارد که اعضای A Sweet Studio در آینده، دوباره به‌ساخت بازی‌های قبلی‌شان مشغول شوند. سرپرست این تیم یعنی گوستاو لیند (Gustav Lind) درباره‌ی پیوستن تیمش به استودیو فت‌شارک چنین گفته است:

این عالی است که ما عضو یک استودیو بزرگ هستیم و داریم روی یک بازی بزرگ مثل Warhammer کار می‌کنیم.

مارتین واهلاند (Martin Wahlund)، رئیس استودیو فت‌شارک هم نظرش پیرامون پیوستن اعضای تیم A Sweet Studio به استودیوی خود را اعلام کرده. از نظر او این یک حرکت روبه‌جلو برای A Sweet Studio بوده و از اینکه با آن‌ها همکاری می‌کند، خوشحال است:

امروز از اینکه می‌خواهیم اعلام کنیم که اعضای تیم A Sweet Studio به استودیو ما پیوسته‌اند، بسیار خوشحالیم؛ افرادی که از امروز در استودیو فت‌شارک، کار خود را آغاز خواهند کرد و عملکردی شگفت‌آور از خود به ثبت خواهند رساند.

بازی Warhammer: Vermintide 2 را همین الان می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده