نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱

رویداد ویژه هالووین بازی Fortnite معرفی شد

رویداد ویژه‌ی هالووین بازی فورتنایت، Fortnitemares نام دارد و آیتم‌ها و چالش‌هایی جدید را از فردا به‌مدت یک ماه، در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو اپیک گیمز، سازنده‌ی بازی Fortnite، رویداد ویژه‌ی هالووین این بازی را معرفی کرد. این رویداد ویژه که Fortnitemares نام دارد، از ۲۴ اکتبر (۲ آبان) شروع می‌شود و تا ۲۶ نوامبر یعنی ۵ آذر، ادامه خواهد داشت. به‌گفته‌ی سازنده‌ی بازی، کاربران با انجام دادن چالش‌های ویژه‌ی رویداد Fortnitemares، از پاداش‌هایی «روح‌مانند» برخوردار خواهند شد. سازندگان فعلا سه تصویر مختلف در صفحه‌ی توییتر بازی منتشر کرده‌اند که در ادامه‌ی مطلب هم آن‌ها را تماشا می‌کنیم؛ تصاویری که به یک پوشش جدید که قرار است در جریان این رویداد به بازی اضافه Fortnite شود، اشاره می‌کند.

گفتنی است که پاداش‌های در نظر گرفته شده برای رویداد Fortnitemares، در دو بخش بتل رویال و Save The World در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در طول این رویداد، با وارد شدن به بخش Save The World، می‌توانید این جوایز را کسب کنید.

Fortnite creepy things

Fortnite creepy things

Fortnite creepy things

در جریان آخرین اخبار بازی فورتنایت، آگاه شدیم که حالت Save The World این بازی تا سال ۲۰۱۹ میلادی رایگان نخواهد شد. از نظر سازندگان بازی، سرورهای حالت Save The World بازی فورتنایت هنوز ظرفیت پذیرش خیلی عظیمی از کاربران که قرار است بعد از رایگان شدن به سراغ آن بروند را ندارند و از همین رو، به زمان بیشتری برای آماده کردن دامنه‌های سرورهای بازی نیاز دارند.

بازی فورتنایت را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و گوشی‌های هوشمند تجربه کنید. حالت بتل‌رویال این بازی کاملا رایگان است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده