// سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

در تاریخ ۱۰ آبان ماه یک استریم از گیم‌ پلی بازی Anthem پخش خواهد شد

مایکل گمبل، تهیه کننده ارشد بازی Anthem، اعلام کرده است که در تاریخ یک نوامبر، یک لایو استریم از بازی Anthem پخش می‌شود.

مدتی است که ویدیو و اخبار جدیدی در مورد بازی Anthem منتشر نشده است. این در حالی است که با توجه به اخبار بازی منتشر شده، مایکل گمبل، تهیه کننده ارشد بازی Anthem، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که به‌زودی یک لایو استریم از بازی Anthem پخش می‌شود.

مایکل گمبل اعلام کرده است که او در ابتدا انتظار داشته است که در روز هالووین بتواند این استریم را انجام دهد، اما در تاریخ یک ۱۰ آبان ماه (یک نوامبر) شاهد لایو استریم بازی Anthem در کنار بن ایروینگ، یکی از اعضای استودیو بایوور (BioWare)، هستیم. در ادامه گمبل اعلام کرده است که برنامه‌ی وی برای استریم بازی Anthem، ساخت یک شخصیت به صورت تصادفی و نشان دادن جهان بازی است.

از آن‌جایی که در گذشته اعلام شده بود بازی Anthem وارد فاز آلفا توسعه‌ی خود شده است، انتظار می‌رود شاهد محتوا و قسمت‌های جدیدی از جهان بازی Anthem باشیم. در انتها مایکل گمبل اعلام کرده است که با نزدیک شدن به‌زمان استریم بازی Anthem، اطلاعات بیشتری در مورد زمان دقیق این لایو استریم، منتشر خواهد شد. بازی Anthem در تاریخ سه اسفند ماه (۲۲ فوریه ۲۰۱۹) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده