// سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶

آیتم‌های هالووین بازی Call of Duty: Black Ops 4 در دسترس قرار گرفتند

با در دسترس قرار گرفتن بلک مارکت بازی Call of Duty: Black Ops 4 برای کاربران پلی استیشن 4، آیتم‌های هالووین این بازی هم رونمایی شدند.

چندی پیش بلک مارکت بازی Call of Duty: Black Ops 4 در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار گرفت. کاربران از طریق بلک مارکت می‌توانند آیتم‌های تزئینی مختلفی را خریداری کنند. حال با توجه به اخبار بازی، در بلک مارکت بازی که هم‌اکنون در دسترس کاربران PS4 است، شاهد آیتم‌هایی با حال و هوای هالووین هستیم. بلک مارکت بازی Call of Duty: Black Ops 4 و آیتم‌های هالووین از تاریخ پنج آبان ماه (۲۷ اکتبر) در دسترس کاربران کامپیوتر و ایکس باکس وان قرار می‌گیرند.

با توجه به آیتم‌های هالووین می‌توان انتظار داشت که در رویدادهای آینده نظیر کریسمس، چه نوع آیتم‌هایی در بلک مارکت بازی COD: Black Ops 4 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین یک رویداد زمانی محدود هم برای بازی با نام Contraband در نظر گرفته شده است که بازیکنان می‌توانند با پیشروی در بازی، آیتم‌های تزئینی مربوط به آن را باز کنند. همچنین هر دو ماه یک بار، آیتم‌های جدیدی به این بخش اضافه می‌شود. از این رو برای اولین دوره، شاهد آیتم‌های مربوط به Operation First Strike (اولین رویداد از سری رویدادهای Contraband) هستیم که شامل یک کاراکتر جدید برای بخش بلک اوت، سلاح‌های طرح‌دار، لباس‌هایی برای اسپشالیست‌های بازی و سایر موارد هستیم.

در ادامه مشخص شده است که در ماه نوامبر هم تعدادی آیتم‌ پولی به بازی اضافه می‌شود که هنوز استودیو تری آرک (Treyarch) و کمپانی اکتیویژن (Activision)، سازنده و ناشر بازی Call of Duty: Black Ops 4، اطلاعاتی از این آیتم‌های تزئینی و قیمت‌شان را منتشر نکرده‌اند. استودیو تری آرک در حال کار روی سرورهای بازی است تا مشکلات باقی‌مانده نظیر کرش کردن و باگ‌های بازی را رفع کند. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ تا چه‌اندازه با بازی Call of Duty: Black Ops 4 ارتباط برقرار کرده‌اید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده