// سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

با خرید باندل‌ هشت هزار دلاری بازی Devil May Cry 5 لباس دانته را بر تن کنید

کمپانی کپکام سه باندل جدید را برای بازی Devil May Cry 5 معرفی کرده است که دارای لباس شخصیت‌های دانته، نیرو و V است و بین پنج هزار تا هشت هزار دلار قیمت دارند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شعبه ژاپن کمپانی کپکام (Capcom)، سه باندل آلتیمیت برای بازی Devil May Cry 5 معرفی کرده است. باندل‌های معرفی شده هر کدام دارای یکی از لباس‌های شخصیت‌های اصلی بازی هستند. باندل مربوط به شخصیت V حدود ۵۰۰۰ دلار، پاندل شخصیت نیرو ۶۶۴۸ دلار و باندل دانته، تقریبا ۸۰۰۰ دلار قیمت گذاری شده‌اند.

هر یک از لباس‌های شخصیت‌های ذکر شده توسط اسکنر سه‌بعدی، اسکن و ساخته شده‌اند. از این‌ رو مطابق با مدل داخل بازی‌شان هستند و جزئیات بالایی دارند. از آن‌جایی که باندل Ultra Limited Edition بازی Devil May Cry 5 یک آیتم لوکس و گران قیمت به‌حساب می‌آید، بیشتر به‌درد آن دسته از افرادی می‌خورد که حرفه‌شان کازپلی کردن شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی است. البته در این میان اشاره کنم که تنها کت شخصیت‌ها را دریافت خواهید کرد.

نکته‌ی دیگر این است که لباس‌ها تنها در یک سایز ارائه می‌شوند و خریداران قبل از سفارش، باید نسبت به سایز لباسی که دریافت می‌کنند، مطمئن شوند. از طرفی با خرید هر یک از باندل‌های Ultra Limited Edition، نسخه پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان بازی را هم دریافت خواهید کرد. علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند با ایمیل‌زدن به این آدرس، نسبت به رزرو یکی از نسخه‌های این باندل اقدام کنند.

در ادامه کمپانی کپکام اعلام کرده است که یک باندل لیمیتد ادیشن ارزان‌تر به نام E-Capcom  برای کاربران در نظر گرفته است که ۱۰۵ دلار قیمت دارد و شامل بازی دویل می کرای 5 و یک پیراهن می‌شود. پیراهن روی این باندل دارای دو جیب در سمت جلو و لوگوی بال‌های بازی در پشت است. اگر قصدتان تنها خرید پیراهن مورد نظر است، می‌توانید با پرداخت ۶۴ دلار آن را خریداری کنید.

در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به لباس‌ها را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند ماه (هشت مارس ۲۰۱۹) عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده