نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۳

جان کرازینسکی فیلمنامه قسمت دوم A Quiet Place را می‌نویسد

نویسنده فیلمنامه یک مکان ساکت، نوشتن فیلمنامه قسمت دوم این فیلم ترسناک را هم برعهده دارد.

فیلم سینمایی یک مکان ساکت (A Quiet Place)، اثر دلهره‌آوری بود که تا پیش از اکران کمتر کسی انتظار چنین موفقیتی را از آن داشت و حتی مسئولین پارامونت پیکچرز هم تصور نمی‌کردند این فیلم ترسناک با بودجه ۱۷ میلیون دلار به فروش ۳۳۸ میلیون دلاری دست پیدا کند؛ ولی موفقیت عظیم فیلم باعث شد خیلی زود خبرهایی در مورد ساخت نسخه دوم آن به گوش برسد و مدتی قبل هم تاریخ اکران قسمت دوم مشخص شد، یعنی ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹).

به تازگی اطلاعات بیشتری از فیلم منتشر شده و قرار است جان کرازینسکی این بار هم فیلمنامه این اثر جذاب را بنویسد. کرازینسکی پررنگ‌ترین نقش را در ساخت یک مکان ساکت داشت و علاوه بر کارگردانی فیلم و بازی در آن، فیلمنامه‌اش را هم به کمک افراد دیگری نوشته بود. هر چند هنوز مشخص نیست که کرازینسکی کارگردانی قسمت دوم را هم برعهده می‌گیرد یا خیر، ولی او در مورد فیلمنامه این فیلم می‌گوید:

صحبت‌هایی در این زمینه داشتیم و به اندرو فورم، تهیه‌کننده فیلم چیزهایی در مورد ایده‌های خود برای دنباله یک مکان ساکت گفتم. اندرو هم به من گفت که اگر بیشتر روی این ایده‌ها فکر کنیم می‌توان به چیزهای جالبی رسید. در حال حاضر نوشتن فیلمنامه را شروع کرده‌ام و فکر می‌کنم به جاهای خوبی برسد.

صحبت‌هایی وجود دارد که شاید کمپانی پارامونت به یک مکان ساکت به چشم یک مجموعه فیلم نگاه کند که در هر نسخه داستانی را با شخصیت‌های متفاوت در دنیای ترسناک آن دنبال کنیم. ولی احتمال ساخته شدن دنباله‌ای مستقیم هم وجود دارد که ماجراهای آن بعد از فیلم اول اتفاق می‌‎افتد؛ موضوعی که با توجه به پایان فیلم اول و اتفاقاتی که برای شخصیت‌های آن فیلم افتاد، بعید هم نیست و مخاطبین فیلم دوست دارند سرنوشت اعضای خانواده قسمت اول را دنبال کنند.

نقد فیلم یک مکان ساکت را می‌توانید در سایت زومجی مطالعه کنید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده