نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

انتشار اولین تصویر از توماس وین در فیلم جوکر

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Joker منتشر شده که در آن برای اولین‌بار شاهد حضور توماس وین هستیم.

فیلمبرداری و تولید فیلم Joker (جوکر) در شهر نیویورک همچنان ادامه دارد و طبق معمول شاهد انتشار تصاویر بسیاری از پشت صحنه آن هستیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی (DC) منتشر شده است که در آن برای اولین‌بار شاهد حضور توماس وین هستیم. در این تصاویر که توسط وب‌سایت جاست‌جرد منتشر شده، بار دیگر شاهد حضور آرتور فلک ملقب به جوکر با بازی واکین فینیکس هستیم که طبق توصیف صحنه، پس از دویدن تعادل خود را از دست می‌دهد و نقش زمین می‌شود. همچنین در یک تصویر نیز برای اولین‌بار شاهد حضور شخصیت توماس وین با بازی برت کالن هستیم. این صحنه در بلوار Park Avenue در بیگ اپل شهر نیویورک فیلمبرداری شده است که در واقع از محله‌های افراد ثروتمند این شهر است که احتمالا به محل زندگی یا کار توماس وین ارتباط دارد و عجیب نیست که او در این صحنه هم حضور داشته باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Joker BTS Photo

با اینکه برخی انتظار دارند که توماس وین به‌جای بروس وین، پسرش در نقش بتمن در طول فیلم ظاهر شود، اما با توجه به سن برت کالن،‌ بسیار بعید است که شاهد چنین موضوعی باشیم. همچنین هنوز مشخص نیست که مارتا و بروس نیز در فیلم نیز حضور خواهند داشت یا باید شاهد سناریوی متفاوتی در مورد آن‌ها باشیم. با این حال، واقعیت این است که داستان فیلم جوکر چندان به دنیای کامیک پایبند نیست و نباید انتظار اتفاقاتی مشابه آن باشیم. واکین فینیکس در نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، مارک مارون، گلن فلشلر و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جوکر حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Joker به کارگردانی و نویسندگی تاد فیلیپس، قرار است در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده