نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Ready, Steady, Bang؛ دوئل در غرب وحشی

در بازی Ready, Steady, Bang با تبهکاران دوئل خواهید کرد و سرعت عمل خود را به چالش می‌کشید. با زومجی همراه باشید.

همیشه ژانر غرب وحشی برای افراد زیادی دارای جذابیت خاصی بوده است. این جذابیت باعث شده است شاهد انتشار فیلم‌ها، سریال‌ها و کتاب‌هایی درباره این موضوع باشیم. وجود تبهکاران جانی و تعیین قیمت برای دستگیری آنها و حتی دوئل کردن افراد مختلف نکات جالب توجهی در این برهه زمانی هستند. استودیو Noodlecake سراغ این شاخصه رفته است و بازی موبایل Ready Steady Bang را منتشر کرده است. با معرفی این بازی اندروید و آیفون همراه زومجی باشید.

تمرکز و سرعت عمل بالا حرف اول را در این بازی می‌زند

بازی آیفون Ready Steady Bang یک بازی اکشن و آرکید است که گیم‌پلی جذابی دارد. در این اثر، بازیکن به عنوان یک جایزه بگیر به دنبال تبهکاران تحت تعقیب می‌رود و با دوئل کردن، آنها را از پای در می‌آورد و به کلانتر تحویل می‌دهد. روند بازی به اینگونه است که بازیکن در مرحله با یک تبهکار دوئل خواهد کرد و راوی با ادای کلمات Ready و در ادامه Steady بازیکن را در حالت شلیک قرار می‌دهد و با ادای کلمه Bang بازیکن باید به سرعت برروی صفحه نمایش گوشی خود ضربه بزند تا به فرد تبهکار شلیک کند. اگر بازیکن دیرتر یا زودتر از موعد شلیک کند، او به دست تبهکار کشته خواهد شد. تمرکز بالا و سرعت عمل در ضربه در بازی Ready Steady Bang حرف اول را می‌زند و بازیکن باید در زمانبندی مناسب سریعا اقدام به شلیک گلوله کند. مراحل بازی به مرور سخت‌تر خواهد شد؛ به طوریکه سرعت عمل تبهکاران بالاتر خواهد رفت و بازیکن نیاز به عملکرد سریع‌تری نسبت به قبل پیدا خواهد کرد. در کنار مراحل داستانی، حالت دونفره بازی نیز وجود دارد که بازیکن می‌تواند به صورت دونفره با دوستان خود در پنج دست رقابت کند. در این حالت، صفحه گوشی به دو بخش بالا و پایین تقسیم می‌شود که بازیکنان باید در سریع‌ترین واکنش اقدام به شلیک گلوله کنند.

Ready, Steady, Bang

Ready, Steady, Bang

Ready, Steady, Bang

بخش دونفره بازی بسیار سرگرم‌کننده و جذاب است

بازی اندروید Ready Steady Bang دارای گرافیک ساده‌ای است. این سادگی باعث شده است بازیکن فقط روی دوئل کردن تمرکز کند. انیمیشن‌های زیبایی برای کابوی‌ها طراحی شده است و این بازی از صداگذاری خوبی بهره می‌برد. همچنین این اثر دارای بخش گالری است که بازیکن با پیشروی در مراحل، انیمیشن‌های متنوع تیر خوردن شخصیت را در این بخش جمع‌آوری خواهد کرد.

بازی موبایل Ready Steady Bang یک بازی مهیچ و جذاب است که می‌تواند لحظات نابی را برای بازیکن ایجاد کند. این بازی گزینه جالبی برای دورهمی‌های دوستانه خواهد بود. تجربه این بازی به تمام بازیکنان پیشنهاد می‌شود. این اثر هم‌اکنون در فروشگاه گوگل‌پلی به صورت رایگان و در اپ استور با قیمت ۱ دلار در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک پایین این بازی هیجان‌انگیز را دانلود کنید:

دانلود بازی اندروید و آیفون Ready, Steady, Bang


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده