// سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

رمان گرافیکی بازی Yooka-Laylee در دست ساخت قرار دارد

رمان گرافیکی بازی Yooka-Laylee با نام Yooka-Laylee and the Kracklestone به دست طراح سابق استودیو اینسامنیاک گیمز معرفی و کمپین کیک استارتر آن نیز راه‌اندازی شد.

کمپانی دریم پریزم پرس (DreamPrism Press) با همکاری استودیو پلیتونیک گیمز (Playtonic Games) قصد دارد رمانی گرافیکی از بازی Yooka-Laylee را در خط تولید قرار دهد. این محصول که شامل ۱۲۰ صفحه کاملا رنگی می‌شود با نام Yooka-Laylee and the Kracklestone معرفی شده است. سازندگان با راه‌اندازی کمپین کیک استارتر قصد دارند با جمع‌آوری بودجه از سوی طرفداران پروژه خود را منتشر کنند.

کمپین Kickstarter این پروژه در تاریخ ۱۷ اکتبر‌ (۲۵ مهر ماه) کار خود را آغاز کرد و تا پایان ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان ماه) برای کسب کمک مالی در دسترس خواهد بود. با توجه به صفحه کیک استارتر این رمان گرافیکی، سازندگان مبلغ ۴۰ هزار دلار برای این پروژه نیاز دارند که تا به امروز موفق به جمع‌آوری بیش از ۳۱ هزار دلار شده‌اند.

هر یک از کتاب‌ها به طور دستی صحافی می‌شود و از کاغذ‌های باکیفیتی برخوردار است تا بتواند ارزش این آیتم کالکتور را بالا ببرد. اگر کمپین جمع‌آوری بودجه این محصول با موفقیت پشت سر گذاشته شود، مراحل ساخت آن در اوایل بهار ۹۸ تمام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در انتهای بهار ۹۸ این رمان گرافیکی را خریداری کنند. این محصول برای عرضه در ایالات متحده و کانادا برنامه‌ریزی شده است. گفتنی است که حامیان مالی‌ای که از نقاط دیگر برای توسعه این پروژه همکاری کرده‌اند این محصول تا اوایل تابستان به دست آنها خواهد رسید.

دی‌ام کومبو (D.M. Cumbo)، نویسنده و طراح ناول گرافیکی یوکا و لیلی در کیک استارتر وعده داده است که با این محصول قصد دارد اتمسفری از داستان Yooka-Laylee و Donkey Kong Country را ایجاد کند که حتی حال و هوای سری Indiana Jones را نیز به همراه داشته باشد. وی پیش از تاسیس استودیو خود در سال ۲۰۱۴، به عنوان طراح در استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) فعالیت داشته است و روی بازی Ratchet & Clank و همچنین Sunset Overdrive کار کرده است. پروژه یاد شده در حال حاضر دو سال است که در دست ساخت قرار دارد و به عنوان اولین تولید در خط «افسانه‌ بازی‌‌ها» عرضه می‌شود.

yooka laylee

کومبا در نشست خبری در مورد پروژه خود گفت:

مدت زمانی را که صرف طراحی و نوشتن داستان جدید یوکا لیلی کرده‌ام برای من بسیار خوشایند بوده است. این رمان گرافیکی، داستان زیبای Yooka Laylee را در خود جای داده است. من زمان کودکی خود را با آثار استودیو پلی تونیک گذرانده‌ام و همیشه بازی‌های آنها را دوست داشته‌ام و حال این موضوع که دارم کمیکی از بازی آنها منتشر می‌کنم، اتفاقی باورنکردنی است.

حامیان مالی در کیک استارتر می‌توانند کمک مالی خود را به یکی از چهار نسخه مختلف این محصول اختصاص دهند. نسخه دیجیتالی این اثر با قیمت ۱۵ دلار، کتاب فیزیکی صحافی شده با دست با قیمت ۳۰ دلار، نسخه انحصاری کیک استارتر با قیمت ۵۰ دلار و در انتها نسخه محدود Grand Tome Colector نیز با قیمت ۷۵ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

در آن سو کمپانی پلی تونیک در حال توسعه بازی‌های ویدیویی است. آخرین پروژه آنها یعنی Yooka-Laylee توانست رکوردی در کیک استارتر ثبت کند. این بازی بیشترین سرعت را در جمع‌آوری یک میلیون دلار در بین بازی‌های ویدیویی راه‌یافته به کیک استارتر داشته است.

رمان گرافیکی Yooka-Laylee and the Kracklestone هم‌اکنون در سایت کیک استارتر در حال جمع‌آوری بودجه توسعه خود از سوی حامیان مالی است و برای عرضه در بهار و تابستان ۹۸ برنامه‌ریزی شده است. برای اطلاع بیشتر از این محصول می‌توانید به صفحه Kickstarter آن مراجعه کنید. بازی ویدیویی این مجموعه نیز هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

نظرات خود را در مورد رمان گرافیکی زیبای بازی Yooka-Laylee با زومجی در میان بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده