// سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۲

Thermaltake بلاک خنک کننده Pacific W6 را برای پردازنده‌های Threadripper عرضه کرد

کمپانی Thermaltake به تازگی از بلاک خنک‌کننده‌ی آبی Pacific W6 رونمایی کرده است.

کمپانی Thermaltake به تازگی از بلاک خنک‌کننده‌ی آبی جدید خود تحت نام Pacific W6 رونمایی کرده است. طبق اعلام کمپانی تولید کننده، این بلاک جدید به صورت اختصاصی برای سوکت TR4 شرکت AMD و پردازنده‌های قدرتمند Ryzen Threadripper از جمله‌ سری WX، طراحی شده است.

بلاک‌های آبی Pacific W6 به گونه‌ای طراحی شده که تمام سطح پردازنده‌های سوکت TR4 را به شکل یکپارچه پوشش می‌دهد. شبکه‌ای از میکرو فین‌های به‌هم فشرده در چهار گوشه‌ی این بلاک تعبیه شده تا گرمای حاصل از فعالیت تراشه‌های MCM را به خوبی جذب و توسط مایع خنک کننده‌ی کولانت عبوری، به بیرون هدایت کند.

W6 thermaltake

جنس پایه‌ی این محصول از مس با روکش نیکل صیقل یافته برای هر دو طرف آن است؛ در حالی که قسمت‌های بالایی آن از مواد اکریلیکی شفاف ساخته شده و یک سیستم نورپردازی RGB LED نیز در آن قرار دارد. استفاده از موارد اکریلیکی شفاف باعث می‌شود که نورپردازی این محصول بسیار شفاف‌تر و زیباتر به نظر برسد.

W6 thermaltake

ابعاد این محصول بدون در نظر گرفتن اتصالات، به ترتیب برابر با ۸۵ در ۱۱۷ در ۲۶.۲ میلی‌متر برای طول و عرض و ارتفاع است و وزن آن نیز به حدود ۴۰۰ گرم می‌رسد. این محصول زیبا توانایی حرارت‌های تولید شده تا توان حرارتی ۲۵۰ وات را دارد و از اتصالات استاندارد G 1/4 نیز پشتیبانی می‌کند.

کمپانی ترمالتیک هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت این محصول منتشر نکرده است.


منبع techpowerup.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده