// سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

یوبیسافت سرور‌های Just Dance 2014 را غیر فعال می‌کند

کمپانی یوبیسافت سرور‌های بازی‌های قدیمی خود همچون نسخه Wii بازی Just Dance و دیگر آثار را غیرفعال می‌کند.

با کهنه شدن بازی‌های قدیمی، سازندگان آن‌ها کم کم به فکر غیرفعال کردن سرور‌های این بازی‌ها می‌افتند. کمپانی یوبی سافت (Ubisoft)، یکی از بزرگترین ناشران بازی‌های ویدیوی قصد دارد که سرور‌های چندین نسخه از Just Dance، نسخه مک Assasin’s Creed 2 و غیره را خاموش کند. یکی از مهم‌ترین آثاری که کمپانی یوبی سافت در حال غیرفعال کردن آن است، نسخه نینتندو Wii بازی Just Dance 2014 است.

البته بازی به طور کامل از دسترس کاربران خارج نمی‌شود و یوبیسافت با انتشار جزئياتی کاربران را از محتوایی که قابل تجربه است، باخبر کرده است. در ادامه می‌توانید نگاهی به جزئيات آن بیندازید.

  • سرور‌های بخش چندنفره (آنلاین) از دسترس خارج می‌شود، اما حالت‌های تک نفره همچنان قابل تجربه است.
  •  تمامی موارد مربوط به بخش‌های خبری و آمار بازیکنان از دسترس خارج می‌شود.
  • سرویس‌های Uplay دیگر برای نسخه‌های کنسولی در دسترس نخواهد بود.
  • اعتبار Units (پول Uplay) و Actionها در بازی غیرفعال می‌شود. این موضوع به این معنی است که شما با اتمام ماموریت‌های Action به Unitها دست پیدا نمی‌کنید.
  • سیستم Reward یا همان جوایز در بازی غیرفعال می‌شود. این امر به این معنی است که شما می‌توانید آنها را Unlock کنید اما جایزه‌ای به شما تعلق نمی‌گیرد. در صورتی که کاربران پس از خاموش شدن سرور‌ها با عملکرد متفاوتی در سیستم Reward روبه‌رو شدند لطفا با بخش پشتیبانی یوبی سافت تماس بگیرند.
  • بخش ULC نیز از دسترس خارج می‌شود و کاربران دیگر نمی‌توانند با بازی کردن به جوایز آنها دست پیدا کنند. روی پی سی، حتی با وارد کردن کد نیز نمی‌توانید به ULCها دست پیدا کنید. روی کنسول تا زمانی که فایل‌های ذخیره خود را صفر یا Reset نکنید، ULCها در دسترس خواهند بود.
  • کاربران مهلت دارند که اعتبار داخل بازی خود را تا طی ۶۰ روز آتی استفاده کنند؛ چرا که این مبلغ مرجوع نمی‌شود و عدم استفاده از آن باعث می‌شود که اعتبار داخل بازی از بین برود.

جالب است بدانید که کمپانی یوبی‌سافت هر ساله نسخه جدیدی از سری Just Dance را برای نینتندو Wii نیز توسعه می‌دهد. نسخه Wii بازی Just Dance 2018 توانست بیشترین فروش را در میان پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و Wii U در انگلستان داشته باشد.

آیا به نظر شما دوران بازی جاست دنس روی کنسول Wii به اتمام می‌رسد؟ با توجه به خاموش شدن سرور‌های این بازی روی نینتندو Wii احتمال دارد که این اتفاق رخ دهد. البته اگر نسخه Wii این بازی برای یوبی‌سافت سودآور باشد احتمال دارد که شاهد تولید این محصول باشیم.

نظرات خود را در این باره با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده