نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

تصویر جدید کینگ گیدورا در فیلم Godzilla: King of the Monsters

به‌تازگی تصویر جدیدی از کینگ گیدورا در فیلم Godzilla: King of the Monsters منتشر شده که نمای بهتری از این هیولا را ارائه می‌دهد.

در جریان پنل کمپانی برادران وارنر در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018، سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) منتشر شده است. در این تصویر که توسط مجله توتال فیلم منتشر شده، شاهد حضور کینگ گیدورا هستیم که ظاهرا قرار است به‌عنوان یک جانور شگفت انگیز دوباره به آن زندگی بخشیده شود. در این تصویر یکی از پاهای کینگ گیدورا در یخ قابل مشاهده است که ظاهرا رنگ این هیولا در فیلم نقره‌ای خواهد بود. تعدادی انسان که احتمالا دانشمندان سازمان مونارک هستند، نیز روی یک پل دیده می‌شوند که احتمالا در حال بررسی اندازه و بزرگی این هیولای سه سر هستند. همچنین بخشی از بدن و سر کینگ گیدورا نیز در این تصویر قابل مشاهده است و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

King Ghidorah in Godzilla: King of the Monsters

علاوه بر کینگ گیدورا، در فیلم Godzilla: King of the Monsters شاهد هیولاهای دیگری از جمله رودان و ماترا نیز خواهیم بود. در دنباله فیلم Godzilla، بشریت باید بار دیگر برای نجات نسل خود تلاش کند و اینبار باید با هیولاهایی غول‌پیکری روبه‌رو شود. همچنین این فیلم قرار است پیش زمینه‌ای برای اتفاقات فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) نیز باشد که قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود. میلی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Godzilla: King of the Monsters به‌کارگردانی مایکل دووگرتی، قرار است در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸)  به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده