// دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

کمپانی INNO3D از کارت‌های RTX 2070 سفارشی خود رونمایی کرد

کمپانی INNO3D طی روز‌های گذشته از کارت‌های گرافیک RTX 2070 جدید خود رونمایی کرده است.

کمپانی INNO3D به عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده‌ی کارت‌های گرافیک نسل جدید و نوآوری در طراحی سخت‌افزار‌های قدرتمند، طی روز‌های گذشته عضو جدیدی به خانواده‌ی کارت‌های گیمینگ خود افزوده است. این کمپانی اخیرا از خط تولید کارت‌های گرافیک RTX 2070 رونمایی کرده است.

این محصول جدید در دو نسخه‌ی TWIN X2 و X2 OC به زودی روانه بازار خواهد شد. کارت‌های گرفیک مذکور به تراشه‌های جدید کمپانی NVIDIA مجهز شده‌اند؛ تراشه‌هایی که با داشتن معماری جدید تورینگ (Turing) گام بلندی در ارائه فناوری‌های جدیدی همچون تکنیک ردیابی نور یا Ray tracing‌، هوش مصنوعی و سایه زنی قابل برنامه‌ریزی برداشته‌اند. این تکنولوژی‌ها نه تنها یک تجربه گیمینگ ناب را برای کاربران به ارمغان می‌آورند، بلکه پی‌سی گیمینگ را به نهایت قدرت خود می‌رسانند.

inno3d RTX 2070

کارت گرافیک INNO3D GeForce RTX 2070 X2 OC Edition برای گیمرهایی طراحی شده که به دنبال یک عملکرد عالی ۲۴ ساعته و هفت روز هفته‌ای، بدون هرگونه افت فریم و عملکرد هستند.

کارت‌های گرافیک مذکور از سیستم خنک کننده‌ی مجهز به دو فن ۹۲ میلیمتری بسیار کم سروصدا از نوع Ultra quiet و فناوری اختصاصی کمپانی INNO3D یعنی Power Direct Cooling System یا P.D.C.S بهره می‌برد. تکنولوژی‌های دیگری مانند فناوری Full-Stop-Mode و استفاده از یک بک‌پلیت فلزی تقویت کننده، علاوه بر دفع حرارت‌های تولید شده توسط این کارت قدرتمند، به مصرف‌کننده این اجازه را می‌دهد تا در نهایت سکوت، یک عملکرد عالی را در بازی‌ها تجربه کند.

inno3d RTX 2070

هنوز قیمت مشخصی برای این کارت‌ها اعلام نشده، اما طبق اعلام کمپانی تولید کننده، کارت‌های سفارشی INNO3D GeForce RTX 2070 به زودی از طریق فروشندگان مجاز در دسترس قرار خواهند گرفت.


منبع techpowerup.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده