// دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۵

معرفی بازی موبایل ELOH؛ پازل موزیکال خلاقانه

بازی موبایل ELOH یک پازل موزیکال است که سازندگانش با خلاقیت و نوآوری تمام، شما را سرگرم می‌کنند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل ELOH را می‌توان یکی از بهترین آثار سبک پازل دانست که مهم‌ترین مشخصه یک بازی خوب را دارد و آن هم خلاقیت و نوآوری است. استودیو نام‌آشنای Broken Rules Interactive Media GmbH برای ساخت اثر جدیدش از موزیک استفاده کرده است و شما باید سعی کنید که ریتم آهنگ را بشناسید و توسط آن، معماهای این بازی اندروید و آیفون را حل کنید.

استودیو سازنده بازی ELOH هنر و ظرافتش را با عرضه بازی موفق Old Man's Journey به خوبی نشان داده است و از همان زمان به بعد بازیکنان با شنیدن نام این استودیو، بی‌صبرانه منتظر بازی جدیدش بودند. حال بازی جدید این استودیو ارائه شده است و دوباره با یک اثر خلاقانه و آرامش‌بخش روبه‌رو هستیم. ELOH شما را به دنیای پازل موزیکال می‌برد و باید در آن ۸۵ مرحله ناب و جذاب را حل کنید. شما باید ریتم آهنگ را به‌دست بگیرید و سعی کنید که از گوش‌های خود برای تنظیم دقیق آن استفاده کنید. هر مرحله شامل چندین جایگاه است که باید مجسمه‌هایی با شکل صورت را در آن‌ها قرار دهید و پرتوهای رنگی را به آن‌ها شلیک کنید. این پرتوها در برخورد به مجسمه‌ها تولید صدا می‌کنند و ریتم آهنگ شروع می‌شود. تک به تک مراحل این قابلیت منحصربه‌فرد را دارند و می‌توانید علاوه بر حل پازل‌ها، از موسیقی جذاب و دل‌نشین بازی هم لذت ببرید. ELOH نشان می‌دهد که هنوز هم می‌توان به نوآوری و خلاقیت در پلتفرم موبایل امیدوار بود و آثار شاخص را تجربه کرد. ELOH گرچه به مانند بازی قبلی این استودیو یک اثر تمام عیار نیست، اما هنوز هم مهم‌ترین مشخصه‌های یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده را دارد؛ جذابیتی که شما در اکثر بازی‌های این سبک نمی‌بینید؛ چون همگی پیروی‌کننده چندین ایده تکراری هستند.

ELOH
ELOH
ELOH

در بازی ELOH شما ریتم آهنگ هر مرحله را حس می‌کنید و همین به شما کمک می‌کند که به آهستگی به راه حل هر مرحله برسید. وقتی گوش‌تان نوازش پیدا می‌کند و نقش اصلی را در حل پازل‌ها ایفا می‌کند، خود به خود حس عجیب و دل‌چسبی به شما القا می‌شود. خب همین هم کافی است که بازی رسالت واقعی خودش را که سرگرم‌کننده بودن است ایفا کند. بازی هیچ تبلیغ و پرداخت درون برنامه‌ای ندارد و می‌توانید بدون وجود عوامل مزاحم به تجربه بازی بپردازید. در ابتدا کار آسانی پیش رو دارید و مجسمه‌ها کم تعداد هستند؛ اما رفته رفته هم مکعب‌ها بیش‌تر می‌شوند و هم چشمه‌هایی که پرتوها از آن ساطع می‌شوند، افزایش پیدا می‌کند. بازی طراحی چشم‌نواز و بسیار جذابی دارد و نقاشی بخش‌های مختلف آن بسیار جذاب است. رنگ و بوی بازی Old Man's Journey، در گرافیک این اثر دیده می‌شود. انیمیشن‌ها بسیار جذاب هستند و پویایی بازی را نشان می‌دهند.

هنر واقعی ELOH در ارائه یک سبک خلاقانه است و همین موجب جلب بازیکنان بی‌شماری می‌شود

با لمس صفحه نمایش می‌توانید مجسمه‌ها را حرکت دهید و جایگاه‌شان را تعیین کنید. حتی می‌توانید همزمان پرتوها را راهی کنید و مجسمه‌ها را در مسیر آن‌ها قرار دهید. شما باید این پرتوها را تا می‌توانید منحرف کنید تا در نهایت تعداد مشخصی از آن‌ها به منبع مشخص‌شده برسند. در صورتی که چندین منبع وجود داشته باشد، باید هر رنگ را به منبع مخصوص خودش برسانید. حرکت پرتوها به‌صورت منحنی شکل است و می‌توانید به سادگی این مسیر را تشخیص دهید. خود این منابع کلیدی برای حضور شما در مرحله بعدی است و سازندگان در این زمینه نیز خلاقیت کوچکی در زمینه طراحی بصری بازی به خرج داده‌اند. برخورد این پرتوها به مجسمه‌ها، صداهای مختلفی را ساتع می‌کند که در حل پازل‌ها به‌صورت مستقیم نقش دارند. طراحی هنری بازی واقعا جذاب است و از همان ابتدا بازیکنان را جذب خودش می‌کند.

ELOH
ELOH
ELOH
بازی انیمیشن‌های بسیار جذابی دارد و نقاشی محیط بسیار شاداب است

در برخی از مراحل ELOH شما پرتوها را از شکل صاف در می‌آورید و از همان زمان به بعد، چالش‌ها وارد فاز جدیدی می‌شوند. یقینا می‌دانید که چالش بیش‌تر به معنای آهنگ‌هایی با ضرب شدیدتر و البته گوش‌نوازتر است؛ پس حتما از تجربه حل پازل‌های متعدد همراه با یک آهنگ پس‌زمینه جذاب لذت خواهید برد و این اثر به‌هیچ عنوان تکراری نمی‌شود. آرامش در سرتاسر این بازی موج می‌زند و آن‌قدر گیم‌پلی جذاب و روانی دارد که تا مدت‌ها جذابیت خودش را از دست نمی‌دهد. در نسخه جدید، امکان حل سریع‌تر مراحل فراهم شده است و می‌توانید آهنگ را با ضرب تندتری بنوازید. از همان زمان که سرچشمه پرتو را فعال می‌کنید، آهنگ شروع به نواختن می‌کند و ضرب‌ها هنگام برخورد پرتوها به مجسمه‌ها نواخته می‌شوند.

بازی ELOH اثر شاخص دیگری است که هر بازیکنی را به خودش جذب می‌کند و به اندازه کافی سرگرم‌کننده است. بازی آرامش خاصی دارد و می‌توانید علاوه بر حل پازل‌ها، از ریتم جذاب هر مرحله نیز لذت ببرید. بازی سبک نوآورانه‌ای دارد و یقینا مشابه آن را در جایی ندیده‌اید. می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور این بازی را برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون ELOH


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده