نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

استودیو دایس تاخیر در عرضه بازی Battlefield V را با آیتم‌های رایگان جبران می‌کند

استودیو دایس قصد دارد تا تاخیر به وجود آمده در انتشار بازی Battlefield V را با دادن آیتم‌های رایگان جبران کند.

بازی Battlefield V در ابتدا قرار بود تا در تاریخ ۲۷ مهر ماه (۱۹ اکتبر) در دسترس بازیکنان قرار بگیرد، اما این بازی به منظور اصلاح گیم‌پلی بر اساس بازخوردهای دریافتی از بازیکنان پس از برگزاری چندین آلفای محدود با تاخیر مواجه شد. حال و با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که استودیو دایس این موضوع را فراموش نکرده است و می‌خواهد با پیشکش کردن هدیه‌ای که در زمان عرضه بازی قابل دریافت است، تاخیر بازی را جبران کند.

اسکار گابریلسون، مدیر کل شعبه استکهلم استودیو دایس با انتشار ویدیو کوتاهی در توییتر اعلام کرد که بازیکنان به محض ورود به بازی Battlefield V هدیه ویژه‌ای دریافت خواهند کرد. شما می‌توانید این هدیه‌ها را که شامل نشان SNAFU و کلاه‌خود اسکار مایک مزین شده به عکس SNAFU و یک جمجمه است، در انتهای مطلب مشاهده کنید. این هدایا از آیتم‌های تزئینی بازی به حساب می‌آیند که برای تمام کلاس‌های بازی در گزینه شخصی‌سازی سربازان در دسترس خواهد بود.

استودیو دایس به تازگی تریلر جدیدی را به منظور نمایش بخش‌های مختلف کمپین تک‌نفره بازی Battlefield V که با نام War Stories شناخته می‌شود، منتشر کرد و از گفتگوی کاراکترها با زبان مخصوص کشورشان در بخش داستانی بازی خبر داد. کمپانی الکترونیک آرتز نیز چندی قبل تریلر جدیدی از بخش چندنفره بازی Battlefield V منتشر کرد و اطلاعاتی از حالت بتل رویال بازی به اشتراک گذاشت.

هدیه‌های SNAFU در تاریخ ۲۹ آبان ماه (۲۰ نوامبر) همزمان با انتشار بازی برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید تصویر هدایای یادشده را در ادمه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Battlefield V

دانلود از وب‌سایت آپارات  


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده