نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

تاریخ انتشار بازی Swap This برای نینتندو سوییچ مشخص شد

استودیو Two Tribes تاریخ انتشار بازی معمایی Swap This را برای نینتندو سوییچ اعلام کرد.

هر ساله شاهد انتشار بازی‌های زیادی هستیم، اما در طرف مقابل بازی‌های بسیاری نیز وجود دارند که هرگز شانس انتشار پیدا نمی‌کنند. با این حال، برخی از این بازی‌ها پس از مدتی (معمولا سال‌ها بعد) به جمع دسته اول ملحق می‌شوند و می‌توان به تجربه آن‌ها پرداخت. به تازگی استودیو دایس از انتشار بازی پیش‌تر منتشر نشده دوبعدی و تیراندازی Hardcore برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا خبر داد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Two Tribes نهایتا قصد دارد تا بازی معمایی Swap This را ماه آینده برای نینتندو سوییچ منتشر کند.

با اینکه استودیو Two Tribes پس از بازی RIVE در سال ۲۰۱۶ از ساخت بازی‌های جدید صرف نظر کرد، اما مبدا توسعه بازی Swap This به سال ۲۰۱۱ بازمی‌گشت. استودیو هلندی تو ترایبز خواستار ساخت یک بازی معمایی بود که بازیکنان را واقعا به چالش بکشد؛ چرا که آن‌ها فکر می‌کردند بسیاری از بازی‌های معمایی آن دوران اینگونه نیستند. در نهایت، بازی Swap This با وجود اینکه بیشتر مراحل ساخت را پشت سر گذاشته بود، به دست بازیکنان نرسید و در «صندوق گنجینه استودیو Two Tribes» قرار گرفت.

بازی Swap This قیمت بسیار پایینی خواهد داشت و تنها با صرف ۱.۹۹ دلار می‌توان به تهیه آن اقدام کرد

پشتیبانی از صفحه لمسی، وجود بازی‌های آرکید دوستانه و افزایش روز افزون محبوبیت کنسول نینتندو سوییچ استودیو Two Tribes را متقاعد کرد که نگاهی دوباره به بازی Swap This داشته باشد و آن را به صورت انحصاری در تاریخ ۱۱ آبان ماه (۲ نوامبر) در دسترس کاربران Nintendo Switch قرار دهد. این بازی همچنین قیمت بسیار پایینی خواهد داشت و تنها با صرف ۱.۹۹ دلار می‌توان در زمان عرضه به تهیه آن اقدام کرد. گفتنی است که بازی Swap This پس از عرضه به جمع بازی‌های Toki Tori ،Toki Tori 2+ و RIVE استودیو تو ترایبز در کنسول هیبریدی نینتندو ملحق خواهد شد.

در بخش گیم‌پلی بازی Swap This بازیکنان مکعب‌های یخی هم‌رنگ را به منظور آزادسازی ماهی‌های درون آن در کنار هم قرار می‌دهند. با توجه به اینکه بازیکنان می‌توانند مکعب‌های یخ را به هر کجا که می‌خواهند منتقل کنند، بازی در ابتدا ساده و آسان به نظر می‌رسد، اما این بازی بازیکنان را با مجبور کردن به فکر و برنامه‌ریزی به چالش می‌کشد و به این ترتیب بازیکنان برای دستیابی به امتیازات بالاتر با سختی بیشتری روبه‌رو خواهند شد.

بازی Swap This ماه آینده به صورت انحصاری در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. شما می‌توانید تریلر تازه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده