نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

تریلر گیم پلی بازی Farming Simulator 19 قدرت موتور گرافیکی آن را نمایش می‌دهد

در جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Farming Simulator 19 سواری گرفتن از اسب‌ها و در کل، قدرت موتور گرافیکی بازی به‌تصویر کشیده شده است.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، سازندگان بازی Farming Simulator 19 یعنی اعضای استودیو Giants Software، پس از انتشار یک‌سری تصاویر و تریلر سینمایی، بالاخره از روند گیم پلی و موتور گرافیکی جدید بازی رونمایی کردند.

در این تریلر جدید، همانطور که در عکس‌هایی که پیش‌تر از بازی منتشر شده بودند مشاهده کرده بودیم، می‌بینیم که بازی از لحاظ بصری و فنی، سطح بالایی دارد. در تریلر یک کاراکتر زن به‌نمایش در می‌آید که با استفاده از یک اسب، در محیط بازی گشت می‌زند و به مزرعه‌اش رسیدگی می‌کند. در این قسمت از سری Farming Simulator برای جابه‌جا شدن در مزرعه‌، می‌توانید از اسب استفاده کنید که یک مورد کاملا جدید در این سری به‌حساب می‌آید. شما می‌توانید با تعلیم دادن اسب خود، آن را با قیمت بالایی بفروشید و تا زمان فروشش، با دادن محصولاتی مثل جو به عنوان تغذیه‌اش اسب‌تان را سالم نگه‌دارید.

علاوه بر اسب، شما می‌توانید از انواع و اقسام حیوانات مختلف در مزرعه‌ی خود مراقب کنید. شما می‌توانید با استفاده از تراکتورهایی که در بازی موجود است، یونجه‌های موجود در مزرعه را در دسترس گاوهای خود قرار بدهید و آن‌ها را تغذیه کنید و سپس شیر آن‌ها را بدوشید، به بازار بروید و آن‌ها را بفروشید. تغذیه کردن حیوانات و گرفتن محصولات مختلف از آن‌ها و فروش در بازار، یک چرخه خیلی مهم در بازی است که تمامی مراحلش با یکدیگر ارتباطی تنگاتنگ دارد و به رونق کسب و کار مزرعه‌ی شما کمک خواهد کرد.

در کنار سواری گرفتن از اسب‌هایتان، می‌توانید از ۳۰۰ مدل‌ مختلف وسیله‌ی نقلیه که در بازی قرار گرفته استفاده کنید، در مزرعه‌ی خود گردش کنید یا به بازار بروید و محصولاتتان را بفروشید.

بازی Farming Simulator 19 در تاریخ ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) راهی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی خواهد شد. در ادامه، تریلر منتشر شده از این بازی را تماشا می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده