نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲

تاریخ انتشار بازی Varion مشخص شد

با انتشار یک تریلر، مشخص شد که بازی چندنفره غیر آنلاین Varion در نیمه آبان ماه راهی کامپیوتر و کنسول نینتندو سوییچ خواهد شد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو Light Maze با انتشار یک تریلر از جدیدترین اثر چندنفره (غیر آنلاین) خود که Varion نام دارد، تاریخ انتشارش را مشخص کرد. این بازی در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) راهی نینتندو سوییچ و پی سی خواهد شد.

در این بازی اکشن، چندنفره، جذاب و اعتیادآور، همراه با دیگر بازیکنان در یک نقشه حاضر می‌شوید و کسی که بتواند تا آخر بازی زنده بماند و بقیه بازیکنان را از دور رقابت خارج کند، برنده می‌شود. در Varion باید با شلیک تیرهای کشنده، بازیکنان دیگر را از سر راه خود بردارید. نقشه‌ی بازی پر از دیوارها و سنگرهای مختلف است و شما می‌توانید با کمک گرفتن از بازتاب تیرهای روانه‌شده به این دیوارها، بازیکنانی را که حتی در تیررس‌تان نیستند هم از بین ببرید. آیتم‌ها و پاور آپ‌های مختلفی هم در نقشه‌ی بازی پیدا می‌شود که با استفاده از آن‌ها، نسبت به دیگر بازیکنان حاضر در بازی برتری پیدا می‌کنید.

بازی Varion در تاریخ ۱۷ آبان راهی کامپیوتر و نینتندو سوییچ خواهد شد. در پایان، شما را به دیدن تریلر این بازی جذاب دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده