// دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Rev Bike؛ موتورسواری پیکسلی

بازی موبایل Rev Bike یکی از اعتیادآورترین بازی‌های مسابقه‌ای است که با گرافیک پیکسلی خود بسیار سرگرم‌کننده ظاهر می‌شود. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Rev Bike اثر جذابی است که موتورسواری رکوردی را روی گرافیک پیکسلی ارائه می‌کند و بازیکنان باید در مدت زمان تعیین‌شده به خط پایان برسند. Djinnworks GmbH از گیم‌پلی منحصربه‌فردی در بازی استفاده کرده است و بازیکنان را به صورت اعتیادآور به سمت این بازی اندروید و آیفون جذب می‌کند. تنوع جذاب در مراحل و موتور، تنها گوشه‌ای از زیبایی‌های این بازی است.

بازی Rev Bike گیم‌پلی بسیار متفاوت و جذابی دارد. شما باید صفحه گوشی را لمس کنید تا موتور تک‌چرخ بزند و با سرعت تمام به سمت جلو حرکت کند. مسیر بازی از چند ردیف به‌هم پیوسته تشکیل شده است که در پایان به پرچم نهایی می‌رسد. اگر بتوانید در مدت زمان مجاز به خط پایان برسید، پیروز می‌شوید و سکه دریافت می‌کنید. این سکه‌ها برای خرید موتورهای جدیدتر و سفارشی‌سازی موتور کاربرد دارد. در این مسیر موانع مختلفی وجود دارد که هنگام رسیدن به آن‌ها، باید سرعت خود را کم کنید و به آهستگی از روی آن‌ها رد شوید. در واقع کار خاصی قرار نیست انجام دهید. شما تنها باید دست خود را از صفحه نمایش گوشی بکشید و اجازه دهید که موتور حرکت آرام خود را ادامه دهد. باید زمان‌بندی درستی را برای این منظور انتخاب کنید و تا می‌توانید به موانع نزدیک شوید. اگر سرعت خود را بیش از اندازه پایین بیاورید، نمی‌توانید رکورد خوبی را به جای بگذارید. هنگام برخورد به موانع، موتور شما از هم می‌پاشد و باید مرحله را از ابتدا شروع کنید. کم و زیاد کردن مداوم سرعت موتور، عامل بسیار مهمی است که می‌تواند باعث ثبت رکوردهای بهتر برای شما شود. ویدئوهای تبلیغاتی بازی کمی اذیت‌کننده هستند گزینه‌های خاصی هم برای غیرفعال کردن آن قرار داده نشده است.

Rev Bike
Rev Bike
Rev Bike
آیتم‌های ارتقا و امکان خرید موتورهای جدید برای یک بازی در گرافیک پیکسلی واقعا ارزشمند است

بازی گرافیک پیکسلی دارد و جلوه‌های صوتی کمی در آن به کار رفته است. اما صحنه‌های اکشن بازی واقعا جذاب هستند و طراحی مینیمال دارند. با رسیدن به سرعت دیوانه‌وار، می‌توانید رکورد خوبی کسب کنید و رفته رفته مهارت خود را بالا ببرید. تمرکز حواس و سرعت عمل از فاکتور‌های مهم برای موفقیت در بازی Rev Bike هستند. نباید تعلل کنید و گاها ریسک پذیر باشید تا بتوانید در مدت زمان مجاز به خط پایان برسید. مدت زمان مجاز در ابتدا برای شما نشان داده می‌شود و می‌توانید برنامه‌ریزی کنید. موانع جدید رفته رفته پدیدار می‌شوند و بازی از ریتم خسته‌کننده بودن خارج می‌شود. بازی دارای یک لیدربرد جهانی است و می‌توانید رکوردهای خود را به صورت آنلاین با دیگران به اشتراک بگذارید. سبک هنری بازی پیکسلی است و از رنگ‌های متنوعی برای این منظور استفاده شده است. پس زمینه تک‌رنگ، جلوه‌ مناسبی دارد.

Rev Bike
Rev Bike
Rev Bike
گیم‌پلی بازی منحصربه‌فرد است و یقینا ساعت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند

اما بخش خرید موتورهای جدید و ارتقا بخش‌های مختلف آن، از جذاب‌ترین بخش بازی اندروید و آیفون Rev Bike است. شما در هر مرحله سکه دریافت می‌کنید و اقدام به خرید موتورهای جدید می‌کنید. این موتورها طراحی منحصربه‌فرد و جالبی دارند و به اندازه کافی برای جذب کردن بازیکنان عالی به نظر می‌رسند. علاوه بر این شما می‌توانید سرعت، ترمزگیری و دیگر المان‌های موتور خود را ارتقا دهید و به رکوردهای بهتری برسید. تاثیرات این ارتقاها به وضوح در گیم‌پلی بازی دیده می‌شود و پیاده‌سازی چنین سیستمی در یک بازی پیکسلی واقعا عالی و جذاب  کار شده است. تنها کافی است که بازی Rev Bike را تجربه کنید تا دیگر توان دست کشیدن از آن را نداشته باشید. 

در حالت کلی بازی Rev Bike از المان‌های ساده‌ای تشکیل شده است که به اندازه کافی برای ارائه یک بازی اعتیادآور کافی به نظر می‌رسد. وجود آیتم‌های ارتقا و امکان خرید موتورهای بیش‌تر، همگی کمک می‌کنند که ساعت‌ها با این بازی سرگرم شوید. گیم‌پلی منحصربه‌فرد بازی را می‌توان پایه و اساس بازی دانست و یکی از بهترین نوآوری‌های حاضر برای یک بازی پیکسلی عنوان کرد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.‌

دانلود بازی اندروید و آیفون Rev Bike


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده