// یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲

بسته الحاقی Crossing the Andes بازی Railway Empire منتشر شد

جدیدترین بسته الحاقی بازی Railway Empire یعنی Crossing the Andes هم‌اکنون برای کاربران PS4، کامپیوتر و Xbox One در دسترس است.

بسته الحاقی Crossing the Andes در واقع جدیدترین محتوای بازی Railway Empire است که پس از Canada DLC هم‌اکنون در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. 

کاربران با جدیدترین DLC این بازی شبیه ساز می‌توانند سفر خود را در اوایل قرن ۲۰ام در آمریکای جنوبی آغاز کنند. گویا منابع تازه‌ای در حال جذب سرمایه‌گذاران است و از این رو کاربران باید از Andes عبور کنند. در این راستا محیط‌های کوهی و جنگلی با تغییر فصل‌ها می‌تواند برای کاربران قدیمی بازی Railway Empire نیز چالش برانگیز باشد.

ویژگی‌های جدیدی در محتوای دانلودی Crossing the Andes وجود دارد که کاربران را با سناریو‌های جدیدی روبه‌رو می‌کند. در این راستا کاربران از وقایع تاریخی‌ای که برای خط ریلی کوه‌های Andes رخ داده است مطلع می‌شوند. نقشه آمریکای جنوبی برای دو حالت Free Game و Sandbox در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و ۳۴ شهر جدید که کاربران باید در حین تجربه بازی آنها را ملاقات کنند در کنار دو موتور تازه در دسترس قرار می‌گیرد. کالاهای جدیدی همچون پشم و پوست حیوانات نیز ضمیمه بسته الحاقی جدید شده است.

اگر اولین بار است که نام بازی Railway Empire به گوشتان می‌خورد باید بدانید که شما در این بازی می‌توانید شبکه‌های ریلی عظیمی را طراحی کنید. بیش از ۴۰ مدل قطار در این بازی جای گرفته است که از طراحی بسیار دقیقی نیز برخوردار است. تاسیس کردن ایستگاه‌های قطار و ساختمان‌ها به شما اجازه می‌دهد که گردشگر‌های بیشتری را به مجموعه خود جذب کنید. استودیو گیمینگ مایندز (Gaming Minds) سازنده این بازی است و در آن سو کمپانی کالیپسو (Kalypso) نیز وظیفه انتشار و توزیع آن را بر عهده گرفته است.

بازی Railway Empire و جدیدترین بسته الحاقی آن یعنی Crossing the Andes هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. در این میان، شما برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه استیم بازی Railway Empire مراجعه کنید. سازندگان ضمن انتشار بسته الحاقی جدید، تریلری را نیز با مخاطبان به اشتراک گذاشته‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و محتوای جدیدش با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده