// یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Harvest Moon: Light of Hope؛ نور امید

بازی موبایل Harvest Moon: Light of Hope یک بازی شبیه‌ساز با المان‌های نقش آفرینی از مجموعه‌ی Harvest Moon است که تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش را ارائه می‌دهد.

مجموعه‌ی Harvest Moon را می‌توان یکی از سری‌های قدیمی و دوست‌داشتنی صنعت بازی‌های ویدیویی دانست. در بازی موبایل امشب به‌سراغ یکی از نسخه‌های موبایل هاروست مون رفته‌ایم که در گذشته برای سایر پلتفرم‌ها عرضه شده است. بازی اندروید و آیفون Harvest Moon: Light of Hope، ساخته استودیو Natsume، یک بازی شبیه‌ساز کشاورزی با المان‌های نقش آفرینی است که به‌واسطه‌ی داستانش تجربه‌ی قابل قبولی را ارائه می‌دهد. داستان بازی موبایل Harvest Moon: Light of Hope روایت‌گر داستان شخصیتی است که خود را در جزیره‌ای ناشناخته پیدا می‌کند. او اندکی بعد متوجه می‌شود که مردم این جزیره به‌خاطر طوفانی که آمده است، آنجا را ترک کرده یا از بین رفته‌اند. از طرفی مردم سرزمین اعتقاد دارند که با روشن شدن مجدد فانوس جزیره و پیدا کردن تمامی صفحه‌های سنگی، الهه‌ی برداشت (Harvest Goddess) را مشاهده خواهند کرد. حال شما جدا از پیدا کردن راهی برای بازیابی حافظه‌تان، باید به مردم جزیره هم کمک کنید.

بازی Harvest Moon: Light of Hope

کشت و برداشت محصولات، مورد مهمی است که کاربران باید به آن توجه داشته باشند

با شروع بازی اندروید و آیفون Harvest Moon: Light of Hope وارد بخش شخصی‌سازی می‌شوید. در اینجا بازیکنان باید اسم و جنسیت شخصیت‌شان را انتخاب کنند و وارد بازی شوند. چند ماموریت ابتدایی بازی موبایل Harvest Moon: Light of Hope برای آشنایی بازیکن با حال و هوای بازی در نظر گرفته شده است. Harvest Moon: Light of Hope در اولین قدم یک بازی شبیه ساز کشاورزی است؛ از این رو کاشت و برداشت محصول، یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. با پیشروی در بازی، دانه‌ی میوه‌های مختلفی را پیدا می‌کنید یا به شما داده می‌شوند تا در زمین کشاورزی نزدیک خانه‌‌تان بکارید. حال باید مراقب دانه‌ها باشید و مدام از آن‌ها مراقبت کنید تا به محصول نهایی تبدیل شوند. فایده‌ی کاشت محصولات مختلف چیست؟ زمانی که هدایت شخصیت اصلی را در دست می‌گیرید، در بالای صفحه نمایش نوار سلامت خود را مشاهده می‌کنید که رفته رفته با گذشت زمان (شب و روز) از تعداد آن کاسته می‌شود. حال اگر استراحت نکنید یا غذا نخورید، خواهید مرد. به‌عبارتی کاشت محصول و برداشت آن حکم غذا خوردن را دارد. در این میان اشاره کنم که بازی اندروید و آیفون Harvest Moon: Light of Hope یک بازی شبیه‌ساز کشاورزی است، اما این گفته بدین دلیل نیست که در جهان بازی نمی‌توانید فعالیت دیگری را انجام بدهید. در واقع کشاورزی تنها بخشی از فعالیت‌هایی است که در طول بازی می‌توانید آن‌ها را انجام بدهید؛ فعالیت‌هایی که برای زنده‌ماندن لازم هستند.

بازی Harvest Moon: Light of Hope

جنبه‌ی دیگر بازی موبایل Harvest Moon: Light of Hope انجام مراحل و ماموریت‌هایی است که برای شما در نظر گرفته شده است. بازیکنان با انجام ماموریت‌های بازی Harvest Moon: Light of Hope وارد سرزمین و محیط‌های مختلفی می‌شوند تا بتوانند چهار صفحه سنگی دیگر را پیدا کنند. البته پیدا کردن صفحات سنگی بخشی از داستان و گیم‌پلی بازی است؛ زیرا رفته رفته شخصیت بازی وارد ماجراهای بزرگ‌تری می‌شود که داستان اصلی Harvest Moon: Light of Hope را تشکیل می‌دهند. با اینکه بازی موبایل Harvest Moon: Light of Hope دارای نقاط قوت مختلفی است که حسابی بازیکنان پلتفرم موبایل را سرگرم می‌کند، اما مشکلات مخصوص به خودش را هم دارد. اصلی‌ترین مشکل بازی اندروید و آیفون Harvest Moon: Light of Hope، نبود یک مینی مپ و سیستم راهنما در بازی است. در طول مکالمات شخصیت‌های بازی اگر به‌درستی به صحبت‌های‌شان توجه نکنید، متوجه نخواهید شد که چه چیزی را از شما می‌خواهند. از طرفی Harvest Moon: Light of Hope روی پلتفرم موبایل هم ۱۵ دلار قیمت دارد که برای یک بازی موبایل زیاد است. با تمام این تفاسیر بازی اندروید و آیفون Harvest Moon: Light of Hope می‌تواند تجربه‌ای متفاوت در زمینه‌ی بازی‌های نقش‌آفرینی و شبیه‌ساز را در دسترس کاربران قرار بدهد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Harvest Moon: Light of Hope


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده