// یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۴

تاریخ انتشار بازی Battlefleet Gothic: Armada 2 مشخص شد

کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو نه تنها تاریخ عرضه بازی استراتژی Battlefleet Gothic: Armada 2 را مشخص کرد بلکه تاریخ انتشار نسخه‌های بتای آن را نیز اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی که کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) منتشر کرده است، بازی Battlefleet Gothic: Armada 2 که در سبک استراتژی همزمان ساخته شده است، اوایل سال ۲۰۱۹ در دسترس قرار می‌گیرد. این بازی جنگی و فضایی در حالی که برای پی سی توسعه پیدا کرده است از دو فاز آزمایشی (بتای محدود) برخوردار است که در ماه دسامبر (آذر-دی) برای کاربرانی که این محصول را پیش خرید کرده‌اند در دسترس قرار می‌گیرد.

نسخه‌های بتای آزمایشی بازی Battlefleet Gothic: Armada 2 شامل ۱۲ فرقه می‌شود که کاربران می‌توانند هدایت هر یک را در این فاز بر عهده بگیرند. دو ماموریت اولیه به همراه چندین بخش آنلاین در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که ویژگی‌های دیگری نیز ضمیمه آن می‌شود. به نقل از ناشر این محصول، اولین فاز آزمایشی این بازی روی ایجاد بالانس و بخش آنلاین تمرکز دارد.

اولین نسخه بتای بازی Battlefleet Gothic: Armada 2 شامل سیستم پیشرفت بازیکنان در بخش آنلاین می‌شود. حالت‌های یک در مقابل یک کاربر، دو در مقابل دو کاربر، کاربر در مقابل هوش مصنوعی (AI) و حالت‌هایی با قابلیت سفارشی‌سازی، از دیگر ویژگی‌های دومین فاز آزمایشی این بازی به شمار می‌رود. بتای این بازی که برای برگزاری در روزهای آخر هفته (میلادی) در نظر گرفته شده است به سازندگان اجازه می‌دهد که از بازخورد کاربران برای پولیش کردن بازی کمک بگیرند.

دومین نسخه بتای بازی Battlefleet Gothic: Armada 2 در اولین ماه سال ۲۰۱۹ میلادی یعنی ژانویه (دی یا بهمن ماه) برگزار می‌شود. این فاز در واقع قصد دارد با آپدیتی ایرادات نسخه اول بتا را برطرف کند. علاوه بر بخش چند نفره، قسمت‌هایی از کمپین بازی نیز در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. به نقل از فوکوس هوم اینتراکتیو، این فاز به کاربران اجازه می‌دهد که با روند ساخت کشتی‌های فضایی و دیگر موارد بازی آشنا شوند تا کاربران بتوانند «طعم کلی بازی Armada 2 را بچشند.»

کاربران هم‌اکنون می‌توانند از طریق صفحه استیم Battlefleet Gothic: Armada 2 این محصول را پیش خرید کنند. در کنار دریافت نسخه‌های بتا، از مزایای دیگری که خریداران از آنها بهره‌مند می‌شوند می‌توان به تخفیف ۱۰ درصدی روی این محصول اشاره کرد. ناشر این بازی اعلام کرد که دارندگان نسخه اول این مجموعه یعنی Battlefleet Gothic: Armada می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی برای خرید نسخه دوم این سری بهره‌مند شوند. برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید تریلر معرفی آن را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Battlefleet Gothic: Armada 2 در تاریخ ۴ بهمن ماه (۲۴ ژانویه ۲۰۱۹) از طریق استیم برای پی سی منتشر می‌شود. نظرات خود را در مورد این بازی و سبک آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده