// یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

استودیو سازنده بازی Dreadnought تعداد زیادی از کارمندانش را اخراج کرد

استودیو سیکس فوت در مصاحبه‌ای که با گیم اینفورمر داشت اعلام کرد که در پی اخراج کارکنان آن، نفرات تیم توسعه دهنده آنها به دو سوم کاهش پیدا کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی که گیم اینفورمر منتشر کرده است، استودیو سیکس فوت (Six Foot)، سازنده بازی رایگان Dreadnought، برای دوری از ورشکستگی تعدادی از توسعه‌دهندگان خود را اخراج کرد.

استودیو یاد شده در تابستان گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که در ماه‌های آینده قصد دارد تعداد اعضای تیم توسعه‌دهنده خود را کاهش دهد. البته گویا سازندگان به توسعه‌دهندگان خود این موقعیت را داده‌اند که به درخواست خود به فعالیت خود در استودیو ادامه دهند یا اینکه در کمپانی‌های دیگر به دنبال جایگاهی برای کار باشند. با توجه به بیانیه‌ای که سازندگان به تازگی منتشر کرده‌اند تعداد نفرات تیم توسعه‌دهنده حاضر در این استودیو به دو سوم کاهش پیدا کرده است.

مدیر استودیو سیکس فوت یعنی کریستیان سون‌سان در این باره به گیم اینفورمر گفت:

ماه آگوست گذشته استودیو سیکس فوت به کارکنان خود اطلاع داد که در ماه‌های آتی منتظر تغییراتی بزرگ در ساختار تیم این استودیو باشند. البته این موضوع بیشتر روی تولید محتوای آنلاین برای Dreadnought تمرکز خواهد داشت تا به این شکل این بازی بتواند روی پای خود بایستد. تمامی نفرات در این استودیو اجازه دارند که به فعالیت خود در این استودیو ادامه دهند یا اینکه با پشتیبانی کامل این استودیو به دنبال موقعیت‌های دیگری در کمپانی‌های دیگر بروند. پس از آن سیکس فوت هر دو هفته یک‌بار کاربران را از وضعیت این استودیو مطلع می‌کند.

متاسفانه امروز یک سوم از نفرات تیم توسعه‌دهنده ما کاهش پیدا کرده است. ما سعی داریم که هرچه زودتر منابع مالی کمپانی خود را برای پشتیبانی از این نفرات و خانواده‌هایشان افزایش دهیم. همچنین در آن سو پشتیبانی از بازی Dreadnought ادامه خواهد یافت و همچنین به دنبال ساخت پروژه‌های جدید نیز می‌رویم. در این راستا همچنین قصد داریم که این فرآیند را با آرامش پشت سر بگذاریم.

Dreadnought

اخراج شدن نفرات در استودیو‌ها با اینکه امری بسیار ناخوشایند است، اما استودیو سیکس فوت در این راستا قصد داشته‌ است که یک روند آرامش بخش و بدون استرس را برای تیم توسعه‌دهنده خود به‌وجود بیاورد. در مورد بازی Dreadnought باید گفت که بسیاری از نفرات حاضر در استودیو در مورد احتمال جذب بازیکنان زیاد برای این بازی ابراز ناامیدی کردند. در طی صحبت‌هایی که گیم اینفورمر با نفرات حاضر در استودیو انجام داده است بسیاری بر این باور هستند که بازی مذکور دیر به پلتفرم پی سی راه پیدا کرده است و از همین رو فروش این محصول عملکرد ضعیفی به همراه داشت.

Deadnought یک بازی شبیه ساز جنگی است که در آن کاربران هدایت کشتی‌های فضایی غول پیکر را بر عهده می‌گیرند. این بازی هم‌اکنون برای پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است.

نظرات خود را در مورد اخراج شدن نفرات استودیو سیکس فوت با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی یا استیم مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده