// یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۴

هانس زیمر و هارولد فالترمایر آهنگسازی دنباله فیلم Top Gun را بر‌ عهده گرفتند

طبق اخبار منتشر شده هانس زیمر و هارولد فالترمایر برای ساخت موسیقی متن فیلم Top Gun: Maverick به تیم توسعه و تولید این فیلم پیوستند. با زومجی همراه باشید.

بعد از گذشت ۳۶ سال از اکران فیلم تحسین شده Top Gun (تاپ گان) حال شاهد ساخت دنباله‌ای بر روایت قدیمی این فیلم هستیم. با وجود بهره‌مندی سازندگان این فیلم از تیم بازیگری قدرتمند و کارکشته، آن‌ها قصد دارند در مراحل تولید بخش‌های مختلف فیلم تاپ گان از هرگونه نقص و کاستی خودداری کنند. بر‌‌اساس اخبار به دست آمده هانس زیمر و هارولد فالترمایر به واسطه ساخت موسیقی متن فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) بار دیگر به عنوان همکار در کنار تام کروز در این فیلم حضور پیدا خواهند کرد. فالترمایر، نامزد دریافت جایزه اسکار که امتیاز ساخت نسخه اول و اورجینال تاپ گان را بر عهده داشته است، حال قرار است بار دیگر بعد از ۳۶ سال با تام کروز در ساخت این فیلم اکشن محصول استودیو پارامونت پیکچرز همکاری کند. این هنرمند برجسته ساخت موسیقی متن آثاری چون Thief of Hearts (دزد قلب ها)، Beverly Hills Cop 1/2 (پلیس بورلی هیلز ۱/۲)، Fire and Ice (آتش و یخ) و Fatal Beauty (زیبایی مرگبار) را در کارنامه خود دارد.

هانس زیمر نیز ساخت موسیقی متن آثار قدرتمندی چون سه گانه بتمن، Interstellar (بین ستاره‌ای) کریستوفر نولان و همچنین Gladiator (گلادیاتور) ساخته ریدلی اسکات را بر عهده داشته است و حال قرار است بعد از همکاری با کروز در فیلم Rain Man (مرد بارانی)، Days of Thunder (روز‌های تندر)، Mission: Impossible 2 (ماموریت غیرممکن ۲) و The Last Samurai (آخرین سامورایی) بار دیگر شاهد هنرنمایی این دو نفر این بار در دنباله فیلم تاپ گان باشیم. لازم به ذکر است که زیمر علاوه بر تاپ گان در آینده وظیفه آهنگسازی فیلم‌های دیگری چون X-Men: Dark Phoenix (دارک فینیکس)، The Lion King (لایو اکشن شیر شاه)، Wonder Woman 1984 (واندر ومن 1984) برای استودیو های فاکس، والت دیزنی و برادران وارنر را بر عهده دارد.

 Harold Faltermeyer

فیلم تاپ گان بعد از فروش رویایی ۲۳۵ دلاری خود در سال ۱۹۸۶ به کارگردانی تونی اسکات توانست به شهرت و محبوبیت کم نظیری دست یابد. در این فیلم شاهد هنرنمایی به یاد ماندنی بازیگرانی چون تام کروز، کلی مک‌گلیز، آنتونی ادواردز، وال کیلمر، ریک روسویچ، مایکل آیرون ساید، جیمز تولکان، جان استاکول، تیم رابینز، مگ گرایان و ادریان کیوان پاسدار بودیم.

ساخت دنباله فیلم تاپ گان بر‌ عهده جوزف کوشینسکی است. در کنار او نیز اشلی میلر، زک استنتز، جاستین مارکس و اریک سینگر قرار است فیلمنامه این فیلم را به تحریر دربیاورند. تا‌کنون حضور تام کروز در نقش پیت میچل/ ماوریک، وال کیلمر در نقش تام کازنسکی/ آیسمن، جنیفر کانلی، گلن پاول در نقش اسلیر، تایلر مایلز در نقش پسر گوس، جان هم، دانی رمیرز، لوییس پول‌من، بشیر صلاح‌الدین، چارلز پارنل، کلی مک‌گیلز، مانی جاسینتو و توماسین مکنزی در این فیلم تایید شده است.

کمپانی پارامونت پیکچرز فیلم Top Gun: Maverick را برای اکران به روی پرده سینما‌ها بعد از مواجه شدن با تاخیری حدودا یک ساله، تا به این لحظه برای تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی کرده است. 


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده